English

استاندار مازندران:

مازندرانی ها همچنان رعایت بهداشت فردی را جدی بگیرند

استاندار مازندران گفت: خطر کرونا همچنان در استان مازندران باقی است و نیاز است شهروندان مازندرانی همچنان رعایت نکات بهداشتی را در الویت قرار دهند.

مازندرانی ها همچنان رعایت بهداشت فردی را جدی بگیرند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، احمد حسین زادگان اظهار داشت: باید آگاه باشیم که خطر کرونا همچنان باقی است و نباید عادی انگاری در جامعه جا بیفتد لذا انجام یک کار فرهنگی تبلیغی و آگاه کننده در راستای رعایت بهداشت فردی و عمومی کماکان جزو اولویت هاست.

وی ادامه داد: اولویت اول مازندران، پسماند است و از نخستین پیگیری‌ها در سطوح ملی در آغاز کار ما ساماندهی پسماند بود.

حسین زادگان با اشاره به اینکه فقدان یک تشکیلات برای مدیریت منسجم پسماند در استان احساس می‌شد، گفت: با تشکیل سازمان مدیریت پسماند استان، مدیریت و ساماندهی این حوزه منسجم و متمرکز و در قالب برنامه یی دقیق و زمان بندی شده و طرح‌های لازم به پیش می‌رود.

وی تاکید کرد: کسی که می‌خواهد در سازمان پسماند استان فعالیت کند، باید عاشق مازندران باشد چراکه این کار، رسالتی قلبی و اعتقادی و وظیفه‌ای شبانه روزی است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه ساحل مناسب می‌تواند موجب جذب گردشگر و منبع درآمد باشد، اظهار داشت: انتظار داریم شهرداران ساحل را رونق دهند و به عنوان یک اولویت بنگرند.

حسین زادگان با تاکید بر اینکه سواحل باید اقتصادی شوند و یکی از زمینه‌های تحقق این مهم، ایجاد بازارچه‌های محلی و منطقه‌ای است، بیان کرد: ساحل می‌تواند الگوی رفتار فرهنگی و نماد مازندران پاک باشد.

استاندار مازندران تاکید کرد: شهرداری‌ها در چهلمین سالگرد دفاع مقدس با برنامه‌های کیفی و همکاری با دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی، فرهنگی و تبلیغی، زمینه را برای معرفی رشادت‌ها و جانفشانی‌های نسل آن دوران شکوهمند و ماندگار به جوانان فراهم کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه