English

کیفیت هوای تهران در ۲۰ آبان ۹۸ ناسالم است

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر نیز با شاخص 123 در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

کیفیت هوای تهران در 20 آبان 98 ناسالم است

به گزارش خبرگزاری موج، لیلا نظری سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از آخرین وضعیت کیفی هوای تهران دوشنبه 20 آبان 98 خبر داد و اظهار کرد: کیفیت هوای تهران طی 24 ساعت گذشته با شاخص میانگین 108 در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار داشت و همچنین وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر نیز با شاخص 123 همچنان در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

نظری گفت: بنا بر پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوا، در نخستین ساعات روز دوشنبه (20 آبان 98) با تداوم شرایط پایدار جوی و آسمان غبارآلود همراه با آغاز تردد خودروها، تجمع غلظت آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق سبب کاهش کیفیت هوا و برقراری شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس در اکثر مناطق شهر تهران خواهد شد.

وی بیان کرد: در طی روز با حاکمیت جو پایدار و وارونگی دمایی، شرایط برای پراکندگی آلاینده‌ها محدود شده و احتمال می‌رود کیفیت هوای برخی مناطق در شرایط نامطلوب باقی بماند.

وی افزود: در ساعات پایانی دوشنبه نیز با افزایش حجم ترافیک شبانه، افزایش غلظت ذرات معلق و برقراری شرایط نامطلوب کیفیت هوا در مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

نظری اظهار کرد: شرایط جوی آرام و انباشت آلاینده‌ها تا صبح روز سه‌شنبه (21 آبان 98) ادامه داشته و هم‌زمان با آغاز تردد خودروها بر غلظت ذرات معلق افزوده شده و درنتیجه در بیشتر مناطق کیفیت هوا در شرایط ناسالم به‌ویژه برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت.

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان گفت: در طی روز جو پایدار و آسمان صاف باعث تجمع آلاینده‌ها شده و به‌تبع آن پیش‌بینی می‌شود که در ساعات اوج ترافیک شبانگاهی در اکثر مناطق پایتخت وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس برقرار گردد، اگرچه در ساعات پایانی سه‌شنبه با افزایش نسبی سرعت باد پیش‌بینی می‌شود تا حدودی از غلظت آلاینده‌ها کاسته گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی