English

کیفیت هوای تهران در ۱۹ آبان ۹۸ سالم است

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 98 در شرایط سالم قرار دارد.

کیفیت هوای تهران در 19 آبان 98 سالم است

به گزارش خبرگزاری موج، لیلا نظری سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از آخرین وضعیت کیفی هوای تهران یکشنبه 19 آبان 98 خبر داد و اظهار کرد: کیفیت هوای تهران طی 24 ساعت گذشته با شاخص میانگین 101 در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار داشت و همچنین وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر نیز با شاخص 98 در شرایط سالم قرار دارد.

نظری گفت: بر اساس نتایج حاصل از پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوا، در نخستین ساعات روز یکشنبه (19 آبان 98) با برقراری جو آرام و نسبتاً پایدار همراه با غبار صبحگاهی و همچنین با آغاز تردد خودروها، شاهد افزایش ذرات معلق خواهیم بود و کیفیت هوا در بیشتر مناطق در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت.

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ادامه داد: با تداوم پایداری جو در طول روز شرایط برای پراکندگی آلاینده‌ها محدود شده و انتظار می‌رود در مناطق پرتردد کیفیت هوا در وضعیت نامطلوب باقی بماند.

وی بیان کرد: با افزایش ترافیک شبانگاهی شهر تهران بر غلظت ذرات معلق افزوده شده و کاهش کیفیت هوا در اکثر مناطق پیش‌بینی می‌شود، اگرچه در ساعات پایانی یکشنبه با افزایش نسبی سرعت باد و پراکندگی آلاینده‌ها بهبود نسبی کیفیت هوا دور از انتظار نخواهد بود.

وی افزود: با کاهش سرعت باد و برقراری جو آرام و پایدار تا صبحگاه روز دوشنبه (20 آبان 98) هم‌زمان با آغاز تردد خودروها غلظت ذرات معلق افزایش یافته و پیش‌بینی می‌شود در بیشتر مناطق کیفیت هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار بگیرد.

نظری اظهار کرد: در طول روز با برقراری وارونگی دمایی هوا، شرایط برای پراکندگی آلاینده‌ها محدود شده و احتمال می‌رود مشابه روز گذشته، در مناطق پرتردد کیفیت هوا در شرایط نامطلوب باقی بماند.

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان گفت: در اواخر وقت با ازدیاد تردد خودروها و انباشت آلاینده‌ها، احتمال می‌رود در بیشتر مناطق پایتخت کیفیت هوا در محدوده ناسالم (به‌ویژه برای گروه‌های حساس) قرار بگیرد، هرچند با وزش نسبی باد در ساعات پایانی دوشنبه تا حدودی از غلظت آلاینده‌ها کاسته خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه