English

سردار مهری:

تخلفات در معافیت های سربازی کاهش یافته است

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: صدور کارت های هوشمند پایان خدمت و معافیت، منجر به کاهش چشمگیر تخلفات سربازی شده است.

تخلفات در معافیت های سربازی کاهش یافته است

به گزارش خبرگزاری موج،  سردار تقی مهری ،  رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: اصلاح فرآیندها، به کارگیری اقدامات پیشگیرانه در حوزه معافیت های سربازی و همچنین صدور کارت های هوشمند پایان خدمت و معافیت، منجر به کاهش چشمگیر تخلفات سربازی شده است.

وی ادامه داد: تغییر روند معافیت پزشکی به نحوی بوده که سعی شده از نفوذ افراد سودجو در این فرآیندها جلوگیری شود.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا عنوان کرد: به کارگیری پزشکان نیروهای مسلح در معاینه اولیه مشمولان و ایجاد ارتباط سیستمی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس+۱۰) با آنان، همچنین ارتباط سامانه ای با بیمارستان ها و ارسال جوابیه از طریق پیک در معاینه تخصصی مشمول و یا بستگان درجه یک وی از جمله پدر، مادر، برادر و خواهر در معافیت های کفالت، موجب شده تا دسترسی افراد به مدارک پزشکی محدود و تخلفات در این زمینه کاهش یابد.

وی تصریح کرد: کاهش چشمگیر تخلفات در معافیت های کفالت، بیانگر اقدامات مثبت سازمان وظیفه عمومی ناجا در جهت کنترل و اصلاح فرآیند ها مانند تغییر در روند استعلامات ثبت احوال و سایر بررسی هاست.

سردار مهری گفت: در سال های اخیر سازمان وظیفه عمومی ناجا توانسته با اجرای طرح تعویض کارت های قدیمی پایان خدمت و معافیت با کارت هوشمند، حجم بالایی از کارت های جعلی پایان خدمت و معافیت را شناسایی، کشف و ابطال کند، همچنین هوشمندسازی کارت های مذکور موجب شده تا ضریب امنیت کارت ها افزایش و جعل آنها دشوار تر شود.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان عزیز به وعده های افراد سودجو و متقلب توجه نکنند و تنها برای کسب اطلاع از فرآیندها و قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی به پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به نشانی www.vazifeh.police.ir تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا پیامک سازمان به شماره ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه