English

شرایط جدید معافیت از سربازی چیست؟

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: برای متولدین سال‌های ۵۴ و ما قبل متناسب با مدرک تحصیلی‌شان، معافیت بخشودگی سنی در نظر گرفته شده که افراد واجد شرایطی که تاکنون موفق به بهره مندی از این معافیت نشدند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰ درخواست خود را به ثبت برسانند.

شرایط جدید معافیت از سربازی چیست؟

به گزارش خبرگزاری موج، سردار تقی مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در این باره گفت: بر اساس ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح ، برای متولدین سال‌های ۵۴ و ما قبل متناسب با مدرک تحصیلی‌شان، معافیت بخشودگی سنی در نظر گرفته شده که افراد واجد شرایطی که تاکنون موفق به بهره مندی از این معافیت نشدند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰ درخواست خود را به ثبت برسانند.

وی در ادامه تاکید کرد: در این نوع معافیت علاوه بر شرط سنی، مقطع تحصیلی مشمولان نیز ملاک عمل است.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد: شرط سنی برای دارندگان مدارک تحصیلی زیردیپلم تا لیسانس تا پایان سال ۱۳۵۴، فوق لیسانس تا پایان سال ۱۳۵۲ و دکترای غیر پزشکی تا پایان سال ۱۳۵۰ تعیین شده است.

سردار مهری عنوان کرد: به استناد تبصره یک ماده ۴ قانون خدمت وظیفه عمومی، شناسنامه عکس دار مشمولان بالای ۵۰ سال به شرط اینکه تغییرات سنی نداشته باشد، به منزله تعیین تکلیف وضعیت خدمتی آنان است و نیازی نیست برای کارت معافیت سربازی اقدام کنند.

این مقام مسئول گفت: افرادی که سن آنان بالای ۵۰ سال است، در صورت تمایل و نیاز به دریافت کارت معافیت، می‌توانند برای ثبت درخواست خود از طریق دفاتر پلیس +۱۰ اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • حسین

    سلام خدمت شما"پای راست من از پای چپم از ساق پا به پایین کوچیکتره ایا من معاف میشم؟

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه