English

حاجی میرزایی:

رتبه بندی معلمان در نیمه دوم سال با اطمینان انجام می شود

وزیر آموزش و پرورش در خصوص رتبه بندی معلمان گفت: این کار جزو مسوولیت های ماست، امسال در بودجه اعتباری پیش بینی شده و در نیمه دوم سال با اطمینان انجام می شود.

رتبه بندی معلمان در نیمه دوم سال با اطمینان انجام می شود

به گزارش خبرگزاری موج،  محسن حاجی میرزایی ،  وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاح 2 مدرسه در پلدختر اظهار کرد: این مراسم جشن مسوولیت پذیری اجتماعی و همکاری همه برای کاستن از مشکلات دیگران و کمک به پیشرفت کشور است.

وی با بیان اینکه در طول دوره زندگی ما رویدادهای متعددی اتفاق می افتد، رویدادهایی که بعضا کم نظیر یا بی نظیر است، تصریح کرد: سیلی که در لرستان و پلدختر و بخش معمولان اتفاق افتاد در برخی از موارد دوره زمانی اش قابل شناسایی نیست و شاید صد سال است که تکرار نشده است. اعتقاد من این است بزرگتر از این رویداد، رویدادی است که امروز به خاطرش جمع شده ایم و آن نوع مواجهه مردم با سیل است.

وزیر آموزش‌وپرورش با تاکید بر اینکه در کنار سیل ویرانگر، سیل همکاری و تعامل در این منطقه شکل گرفت و مردم خوب لرستان از تمام کشور مردمانی را دیدند که برای کمک و مساعدت آمدند، افزود: بزرگی این اتفاق از بزرگی سیل بیشتر است.

حاجی میرزایی با اشاره به اینکه یکی از سیاست هایی که در آموزش و پرورش تعقیب می کنیم، کشاندن مدرسه به میان جامعه و ارتباط برقرار کردن مدرسه با خانواده، جامعه محلی و ... است، گفت: این پیوندها و همکاری ها آن چیزی است که در جستجوی آن هستیم. هدف نظام تعلیم و تربیت، پرورش انسان ها است و یکی از مهم ترین وجوه تربیت حس تعاون و همکاری است.

وی با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز کارهای بزرگی در ایران کرده اند، تصریح کرد: خیرین مدرسه ساز در دو دهه اخیر بیش از ۱۱۳ هزار کلاس درس ساخته اند و دانش آموزان را بهره مند کرده اند.

وزیر آموزش‌وپرورش در ادامه با ذکر نام مرحوم حافظی که مجمع خیرین مدرسه ساز را پی‌ریزی کردند، افزود: امروز مجمع خیرین مدرسه ساز به یک درخت تنومندی تبدیل شده است.

وزیر آموزش‌وپرورش با تاکید بر اینکه باید در برابر عظمت و بزرگی خیرین سر تعظیم فرود آورد، افزود: وزارت آموزش و پرورش برای تجهیز و جبران کاستی های مدارس تلاش خواهد کرد.

حاجی میرزایی با اشاره به اینکه نیروی انسانی در آموزش و پرورش یکی از مهم ترین دغدغه های من است، اظهار کرد: تمام تلاش من و همکارانم این است که چطور می توانیم مشکل را به نحو مناسبی حل کنیم. اگر نظام تعلیم و تربیت بخواهد به ماموریت های خود خوب عمل کند باید این دغدغه را نداشته باشد و معلم توانمند و مجهز باید بتواند کار خود را انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: اینکه نیروهای انسانی ما همه نگران آینده خود باشند مطلوب ما نیست، از کوچکترین تلاشی برای حل مشکل دوستان دریغ نمی کنیم.

وزیر آموزش‌وپرورش یادآور شد: آیین نامه به کارگیری افراد در هیئت دولت به تصویب رسیده و شیوه نامه هم به استان ها ابلاغ شده، تمام تلاش مدیران استانی این است که این کار با سرعت و دقت انجام شود.

حاجی میرزایی همچنین در خصوص رتبه بندی معلمان گفت: این کار جزو مسئولیت های ماست، امسال در بودجه اعتباری پیش بینی شده و در نیمه دوم سال با اطمینان انجام می شود.

وی افزود: آیین نامه رتبه بندی معلمان در نوبت طرح در دولت است و هر زمانی که رتبه بندی ابلاغ شود از ابتدای مهر ۹۸ اِعمال می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه