English

حاجی میرزایی:

آموزش و پرورش مهم ترین کارکرد را در نظام جمهوری اسلامی برعهده دارد

وزیر آموزش وپرورش با بیان اینکه آموزش و پرورش بزرگ‌ترین رسانه کشور است، گفت: این رسانه عظیم مهم‌ ترین کارکرد را در نظام جمهوری اسلامی برعهده دارد.

آموزش و پرورش مهم ترین کارکرد را در نظام جمهوری اسلامی برعهده دارد

به گزارش خبرگزاری موج،  محسن حاجی میرزایی ،  وزیر آموزش و پرورش در سومین دوره آموزشی کارشناسان قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش سراسر کشور در جمع فعالان این عرصه که در رامسر برگزار شد گفت: آموزش وپرورش بزرگ‌ترین رسانه برای تمدن سازی، ساختن هویت ایرانی اسلامی و حفظ و انتقال ارزش‌های دینی است.

وی از آموزش وپرورش به عنوان متمایزترین رسانه کشور یاد کرد و گفت:  این وزارت به جهت گستردگی اقصی نقاط این سرزمین را در برگرفته است.

وزیر آموزش وپرورش پیوند بین این سازمان و مخاطبان خود را پیوندی منظم دانست و افزود:  ارتباط آن ارتباطی برنامه‌ریزی شده، مستمر با اهداف روشن است.

حاج میرزایی با اشاره به اینکه آموزش وپرورش در ۹ ماه از سال با مردم ارتباط دارد، تصریح کرد: این رسانه متناسب با مخاطبان خود به وسیله معلمان هوشمند،  تمایزات و تفاوت ها را مورد اعتنا قرار می‌دهد.

وی تاکید کرد:  ارتباط آموزش وپرورش با مخاطبان خود در بهترین زمان یادگیری و ناب‌ترین دوره یادگیری اتفاق می‌افتد زیرا در این دوره بیشترین یادگیری انجام می‌شود.

وزیر آموزش وپرورش با بیان اینکه رفتارها در این رسانه از سوی مخاطبان اثرگذار است، یادآور شد:  این رسانه عظیم مهم‌ترین کارکرد را در نظام جمهوری اسلامی برعهده دارد.

حاج میرزایی اضافه کرد:  آموزش وپرورش در سند تحول بنیادین برای انتقال از حافظه محوری به تربیت و اعتلاء روح و روان دانش‌آموزان، تربیت را در شش ساعت دیده است و برای آن برنامه‌ریزی دارد.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های بالقوه زیادی در آموزش و پرورش  وجود دارد که باید تبدیل به بالفعل شود، یادآور شد: در این مسیر بین آنچه که باید باشیم فاصله است بنابراین دائما باید به عمق و اعتلاء آن افزوده شود.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اجرای کار اثر بخش در این رسانه بزرگ، گفت: مسیری که در آن گام نهاده‌ایم برای نظام تعلیم و تربیت پایان ندارد.

حاج میرزایی با اشاره به موضوع کمبود نیروی انسانی در این وزارتخانه که از زبان مسوولان بیان شده است، اظهار کرد:  کیفیت و نوع کاری که نیروی انسانی انجام می‌دهد از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 وی بر سرمایه‌گذاری در بخش ارتباط بیشتر با دانش‌آموزان تاکید و تصریح کرد:  اینان سربازان بزرگ این عرصه هستند بنابراین نیاز به فعالیت بیشتر دارند.

وزیر آموزش و پرورش متذکر شد:  تمام تلاش مجموعه تعلیم و تربیت این است تا دانش‌آموزان متکی به خود شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه