English

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا؛

پیاده‌سازی توصیه‌های رهبری راه‌حل جهانی‌شدن انقلاب اسلامی است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: پیاده‌سازی توصیه‌های رهبری راه‌حل جهانی‌شدن انقلاب اسلامی است.

پیاده‌سازی توصیه‌های رهبری راه‌حل جهانی‌شدن انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علیرضا ادیانی در هشتمین گردهمایی روسای دفاتر رده‌های ناجا اظهار داشت: خداوند را شاکریم در روزهایی که فضای ایران اسلامی به عطر ولادت حضرت صدیقه اطهر فاطمه الزهرا (س) معطر است بار دیگر توفیق حضور در جمع سبزپوشان حاصل شد.

وی با تقدیر از متصدیان برگزاری این نشست تخصصی به‌ویژه سردار صادقی؛ رئیس دفتر فرماندهی ناجا افزود: سردار صادقی از برادران بسیار متدین و ارزشی ما هستند و قدردان زحمات این برادر بسیجی و بزرگوار هستیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با تشریح ویژگی‌ها و فضائل بانوی دوعالم حضرت فاطمه الزهرا (س) عنوان کرد: این بانوی بزرگوار مجمع و منبع فیض‌ها و خیرات هستند و لحظه‌لحظه زندگی دخت نبی اکرم (ص) برای ما درس و الگو است.

وی بابیان اینکه باید در سبک زندگی‌مان منش و راه ائمه را دنبال و پیاده‌سازی کنیم، بیان کرد: اگر مبارزه و استقامت صدیقه اطهر فاطمه الزهرا (س) نبود مسئله ولایت برای همیشه تاریخ تمام می‌شد، این بانوی بزرگوار در ولایت مداری و ولایت‌پذیری الگو و سرمشق است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ادیانی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) خاطرنشان کرد: در این بیانیه معظم له درباره علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی، روابط خارجی و مرزبندی با دشمن، سبک زندگی (توصیه‌های هفت‌گانه) تأکید داشته‌اند.

وی با تأکید بر اینکه قدر، ارزش و اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب درست فهمیده شود، افزود: پیاده‌سازی توصیه‌های هفت‌گانه رهبری در این بیانیه؛ راه‌حل جهانی‌شدن انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا یادآور شد: خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی محورهای اساسی بیانیه گام دوم انقلاب است و در این بیانیه مقام معظم رهبری نکات کلیدی و راهبردی مهمی را درباره انقلاب اسلامی فرموده‌اند که باید موردتوجه آحاد ملت و مسئولان باشد.

این مقام مسئول با اشاره به توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان برای ضربه زدن به‌نظام و انقلاب اسلامی عنوان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران کوچک‌تر از آن هستند که به‌عنوان مانعی در مسیر جهانی‌شدن انقلاب محسوب شوند.

وی ادامه داد: دشمنان به دنبال پمپاژ ناامیدی و یأس در جامعه هستند و برای پیاده‌سازی این توطئه و حربه به عملیات روانی و فضاسازی‌های مخرب متوسل شده‌اند درحالی‌که باید بدانند چنان چهار دهه گذشته از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی راه به‌جایی نخواهند برد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ادیانی با اشاره به اینکه روح و خطاب بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری خطاب به جوانان عزیز ایران اسلامی است، عنوان کرد: توجه به این بیانیه و راهبردهای آن قطعاً کشور را به شکوفایی و پیشرفت روزافزون می‌رساند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به نقش جوانان در آبادانی روزافزون کشور بیان کرد: جوان‌گرایی همواره توصیه و مطالبه مقام معظم رهبری بوده است و خداوند را شاکرم که این مهم در نیروی انتظامی نیز موردتوجه و تأکید برادر متدین، دلسوز و مهربان فرمانده نیروی انتظامی سردار حسین اشتری نیز هست، به‌طوری‌که ایشان بارها بر جوان‌گرایی و همتا پروری تأکید داشتند و این رویکرد نیز دیده می‌شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: باید به جوانان مؤمن، متدین، متخصص و دلسوز این نظام و انقلاب اعتماد و اعتنا کرد و از این ظرفیت بی‌بدیل بهره برد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ادیانی گفت: امید است به برکت این ایام مبارک، این کشور، نظام اسلامی و مردم ولایت مدار همواره موردعنایت و توجه خداوند متعال و ائمه اطهار باشند و پیشرفت روزافزون را شاهد باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه