English

امام جمعه بیله‌سوار؛

نابسامانی بازار خودرو یکی از عوامل تشدید استرس مردم است

امام جمعه بیله سوار گفت: نابسامانی بازار خودرو را یکی از عوامل تشدید استرس مردم است روند صعودی قیمت خودرو که در تاریخ ایران بی‌سابقه بوده.

نابسامانی بازار خودرو  یکی از عوامل تشدید استرس مردم است

به گزارش خبرگزاری موج از اردبیل،حجت الاسلام اصغر جدائی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان بیله سوار اظهار کرد:نابسامانی بازار خودرو را یکی از عوامل تشدید استرس مردم است روند صعودی قیمت خودرو که در تاریخ ایران بی‌سابقه بوده، یکی از دلایل آن مدیریت نامناسب و ناصحیح مسؤولان مربوطه است.این خودروهایی که تولید می‌شود مثل پراید، ماشین اقشار متوسط مردم است و گران شدنش موجب فشار مضاعف بر آنها است. امروز یکی از استراتژی‌های دشمن این است که می‌خواهد با این گرانی‌های بی‌سابقه، فشار بر مردم را بیش‌تر کند و سطح نارضایتی‌ها را بالا ببرد.

وی افزود: هر کسی  که به این گرانی‌ها کمک کند، خواسته یا ناخواسته در زمین اهداف دشمن قرار گرفته و باید پاسخ‌گو باشد. مسؤولان امر به‌جای همدلی با مردم، به‌جای عذرخواهی، به‌جای پاسخ مناسب، چرا جوابی می‌دهند که هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد. همه می‌دانند که دلیل قاچاق کالا به‌خاطر پایین آمدن ارزش پول ما بوده و این موضوع یک امر بدیهی و غیرقابل انکار است.

امام جمعه بیله سوار به  عملیات انتحاری گروه‌های تروریستی علیه تعدادی از نیروهای سپاه در شهر  زاهدان اشاره کرد و ضمن تبریک و تسلیت شهادت پاسداران بیان کرد: این حرکت گروه‌های منحرف و بدبخت تروریستی علیه تعدادی از فرزندان غیور ایران اسلامی در شهر زاهدان بار دیگر اوج زبونی و بیچارگی دشمن پست و بی‌رحم را نشان داد.

جدائی ادامه داد: وقتی این‌گونه عملیات‌ها علیه نیروهای سپاه انجام می‌گیرد نشان از این دارد که دشمن از دست سپاه عصبانی بوده و همچنین سپاه در کشور نیرویی موثر و کارساز است. شکی نیست که مرحم دل مردم ایران و خانواده‌ها برخورد قاطع و شدید با عوامل این حمله تروریستی است.

توصیه‌های مقام معظم رهبری در مسیر اجرایی کردن آرمان‌های انقلاب

امام جمعه بیله سوار به بیانیه‌ی گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیانیه‌ای با عنوان گام دوم انقلاب صادر کردند و در این بیانیه اعتماد و امید به نقش بی‌بدیل جوانان در برداشتن گام دوم موج می‌زند، توصیه‌های مقام معظم رهبری در مسیر اجرایی کردن آرمان‌های انقلاب، قابل توجه است.

غارت بیت المال

امام جمعه بیله سوار با اشاره به ثروت‌های نجومی برخی افراد عنوان کرد: اگر ریشه‌یابی کنید بسیاری از کسانی که به ثروت‌های کلان رسیده‌اند با رانت‌خواری، سوء استفاده از تسهیلات بانکی، تقلب، کلاه‌برداری و حتی غارت بیت‌المال به این ثروت‌ها دست یافته‌اند.

وی افزود: مردم ایران اسلامی امام(ره)، انقلاب و رهبرشان را دوست دارند و به‌خاطر همین هم در ۲۲ بهمن به صحنه آمدند. بسیاری از کسانی که در راهپیمایی حضور داشتند از مدیریت سوء کشور ناراضی و ناراحت بودند ولی برای عشق به ولایت، نظام و انقلاب به صحنه آمدند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه