English

کیفیت هوای تهران در ۳۰ بهمن ۹۷ سالم است

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 71 در وضعیت سالم قرار دارد.

کیفیت هوای تهران در 30 بهمن 97 سالم است

لیلا نظری سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج، از آخرین وضعیت کیفی هوای تهران سه شنبه 30 بهمن 97 خبر داد و اظهار کرد: کیفیت هوای تهران طی 24 ساعت گذشته با شاخص میانگین 52 در شرایط سالم قرار داشت و همچنین وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 71 در وضعیت سالم قرار دارد.

وی افزود: بر اساس نتایج حاصل از پیش بینی وضعیت هواشناسی در ایستگاه مهرآباد، به تدریج همراه با افزایش میزان ناپایداری جوی در روز جاری (سه شنبه)، در برخی ساعات به ویژه بعدازظهر بر میزان ابرناکی و سرعت وزش باد افزوده خواهد شد.

نظری گفت: این شرایط جوی تا صبحگاه روز چهارشنبه کمابیش ادامه خواهد داشت و برخی ساعات همراه با وزش باد (با بزرگی بالاتر از 5 متربرثانیه) خواهد بود. هرچند این شرایط پابرجا نبوده و با تغییر وضعیت جوی در طول روز، رفته رفته از سرعت وزش باد کاسته خواهد شد. همچنین تا روز آینده دما روند کاهشی خواهد داشت. 

وی بیان کرد: براساس نتایج پیش بینی کیفیت هوا، طی روز جاری وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط سالم خواهد بود و وزش باد در برخی ساعات پراکندگی غلظت آلاینده ها را به دنبال خواهد داشت.

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان گفت: بر این اساس، انتظار می رود تا صبحگاه روز چهارشنبه شرایط مطلوب کیفیت هوا در بیشتر مناطق پایتخت برقرار باشد و در طول روز، همراه با کاهش میزان ناپایداری جوی، به تدریج بر غلظت برخی آلاینده ها از جمله ذرات معلق افزوده گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه