English

کیفیت هوای تهران در ۲۶ بهمن ۹۷ سالم است

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 100 در وضعیت سالم قرار دارد.

کیفیت هوای تهران در 26 بهمن 97 سالم است

لیلا نظری سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج، از آخرین وضعیت کیفی هوای تهران درجمعه 26 بهمن 97 خبر داد و اظهار کرد: کیفیت هوای تهران طی 24 ساعت گذشته با شاخص میانگین 118 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار داشت و همچنین وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 100 در وضعیت سالم قرار دارد.

وی گفت: پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا برای روز جاری (جمعه) نشان دهنده افزایش میزان ناپایداری جوی نسبت به روز گذشته می باشد و برخی ساعات همراه با افزایش میزان ابرناکی، بارش پراکنده باران و وزش باد موثر (با بزرگی بین 3 تا 5 متربرثانیه) خواهد بود. با برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار در روز شنبه، برای برخی ساعات به ویژه بعدازظهر بارندگی و وزش باد (با بزرگی بالاتر از 5 متربرثانیه) از سمت نواحی غربی - شمال غربی انتظار می رود.

نظری افزود: همچنین دما تا روز آینده روند کاهشی خواهد داشت. بر طبق نتایج پیش بینی کیفیت هوا، افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی و به تبع آن وزش باد طی روز جاری کاهش غلظت آلاینده های تجمع یافته در روزهای گذشته را به دنبال خواهد داشت و سبب بهبودی شرایط کیفی هوای پایتخت خواهد شد.

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان گفت: با تداوم این وضعیت جوی تا روز شنبه، انتظار می رود شرایط کیفیت هوای سالم در اکثر مناطق شهر تهران برقرار شده و احتمال می رود وزش باد شدید در برخی ساعات سبب افزایش موقتی غلظت ذرات معلق گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی