English

کیفیت هوای تهران در ۱۶ بهمن ۹۷ سالم است

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 63 در وضعیت سالم قرار دارد.

کیفیت هوای تهران در 16 بهمن 97 سالم است

لیلا نظری سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج، از آخرین وضعیت کیفی هوای تهران در سه شنبه 16 بهمن 97 خبر داد و اظهار کرد: کیفیت هوای تهران طی 24 ساعت گذشته با شاخص میانگین 49 در شرایط پاک قرار داشت و همچنین وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 63 در وضعیت سالم قرار دارد.

وی گفت: پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده کاهش میزان ناپایداری جوی در روز جاری (سه شنبه) نسبت به روز گذشته می باشد و برای برخی ساعات وزش باد آرام (بین 0 تا 2 متربرثانیه) انتظار می رود که شرایط برای تجمع آلاینده ها در سطح شهر را فراهم خواهد نمود.

نظری افزود: هرچند افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی که به طور معمول در طول روز با تابش خورشید و گرمای هوا شکل می گیرد و وزش باد موثر (با بزرگی بین 3 تا 5 متربرثانیه) در برخی ساعات در پراکندگی موقتی آلاینده ها موثر خواهد بود.

وی بیان کرد: این وضعیت جوی نسبتا آرام تا روز چهارشنبه کمابیش ادامه خواهد داشت و تنها برخی ساعات همراه با وزش باد موثر خواهد بود. همچنین دما تا روز آینده روند افزایشی خواهد داشت.

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان گفت: بر طبق نتایج پیش بینی کیفیت هوا، انتظار می رود با تداوم شرایط جوی نسبتا پایدار تا روز چهارشنبه، وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران درآستانه شرایط نامطلوب به ویژه برای گروه های حساس قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی