English

بیانیه سازمان تأمین‌اجتماعی به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر

سازمان تامین اجتماعی همزمان با آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه سازمان تأمین‌اجتماعی به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر
به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ، متن بیانیه به شرح زیر است:

دهه مبارک فجر، ایام به ثمر رسیدن جانفشانی های مردم آزاده ای است که در برابر استبدادی دیرپا، یکپارچه به پا خاستند و انقلاب بزرگ و تاریخ ساز خود را به پیروزی رساندند.
سازمان تامین اجتماعی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ، این ایام خجسته را به محضر یکایک ملت شریف ایران و به ‌ویژه بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری‌بگیران تحت پوشش این سازمان تبریک و تهنیت عرض می کند.
این سازمان افتخار دارد که در سایه پیروزی انقلاب اسلامی و جهت گیری ‌های عدالت‌ محور قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، همواره حامی زحمتکش‌ ترین اقشار جامعه به‌ ویژه کارگران شریف و خانواده‌های آنان بوده و هم‌اکنون بیش از ٤2 میلیون نفر را به عنوان بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی و تبعی، تحت‌پوشش خدمات متنوع خود دارد.
سازمان تامین‌اجتماعی در جایگاه مهمترین، تاثیرگذارترین و پایاترین نهاد اجتماعی کشور، همواره در حمایت از نیروهای مولد و ثروت‌آفرین جامعه، توانسته است در همه فراز و فرودهای اجتماعی و اقتصادی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در حد توان و منابع خود، به مهار و تعدیل آسیب‌های احتمالی بر معیشت گردانندگان اصلی چرخ‌های اقتصاد کشور، یاری رساند.
کارکنان خدوم سازمان تامین‌اجتماعی، با حمایت دولت خدمتگزار و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، کماکان در استمرار خدمات ارزشمند خویش به نیروی کار و جامعه محترم بازنشستگان و مستمری بگیران تلاش مضاعف دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه