English

مدیرعامل آبفا مازندران:

۵۶ هزار خانوار مازندرانی از مزایای طرح های آبفا بهره مند می شوند

مدیرعامل آب وفاضلاب شهری مازندران گفت: با اجرای طرح های مختلف آبرسانی در سطح استان مازندران در ایام دهه مبارک فجر، ۵۶ هزار خانوار از مزایای آن بهره مند می شوند.

۵۶ هزار خانوار مازندرانی از مزایای طرح های آبفا بهره مند می شوند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران و به نقل از روابط عموی شرکت آب و فاضلاب شهری استان مازندران  ذبیح الله ذاکری اظهار داشت: حفر و تجهیز پنج حلقه چاه با آبدهی ۲۰۵ لیتر در ثانیه، اجرای چهار هزار و ۳۸۰ متر خط انتقال آب در اقطار مختلف، احداث ۵۰۰ کیلووات خط انتقال نیرو، احداث ایستگاه پمپاژ آب به مساحت ۷۰ متر، ساخت و احداث مخزن بتنی به ظرفیت ۲۰۰ متر مکعب، احداث ۸۰ متر اتاقک چاه، ۸۵۰ مترمحوطه سازی وحصاری کشی بخشی از این طرحها در این ایام است.

وی در ادامه از ۷۰ هزار متر توسعه و ۶۱ هزار متر اصلاح  شبکه آبرسانی در اقطار ۶۳ تا ۳۰۰ میلی متری  در سطح استان مازندران خبر داد و گفت: در مجموع ۵۶ هزار خانوار از مزایای این طرحها در ایام دهه فجر بهره مند می شوند.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران اظهار داشت: راه اندازی میز خدمت در شهرهای استان و سامانه اطلاعات مکانی آب شرب شهری (GIS) در شهرهای بهشهر و آمل به منظور هومشمند سازی و تحلیل هیدرولیکی شبکه توزیع آب شرب شهری را از دیگر پروژ های قابل افتتاح در دهه فجر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه