English

کیفیت هوای تهران در ۹ بهمن ۹۷ پاک است

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 45 در وضعیت پاک قرار دارد.

کیفیت هوای تهران در 9 بهمن 97 پاک است

لیلا نظری سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج، از آخرین وضعیت کیفی هوای تهران در سه شنبه 9 بهمن 97 خبر داد و اظهار کرد: کیفیت هوای تهران طی 24 ساعت گذشته با شاخص میانگین 65 در شرایط سالم قرار داشت و همچنین وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 45 در وضعیت پاک قرار دارد.

وی گفت: بر طبق نتایج حاصل از پیش بینی پارامترهای هواشناسی برای شهر تهران، با تداوم شرایط جوی نسبتا ناپایدار در روز جاری (سه شنبه)، برای برخی ساعات بارندگی و وزش باد شدید (با بزرگی بالاتر از 8 متربرثانیه) از سمت نواحی غربی - شمال غربی انتظار می رود.

نظری افزود: به تدریج از شبانگاه از میزان ناپایداری جوی کاسته خواهد شد و با تداوم این شرایط جوی تا روز چهارشنبه، کاهش محسوسی در سرعت باد مشاهده خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین دما تا روز آینده کاهش جزئی خواهد یافت. براساس نتایج پیش بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در روز جاری در شرایط مطلوب خواهد بود و وزش باد شدید طی برخی ساعات بعدازظهر افزایش موقتی در غلظت ذرات معلق را به دنبال خواهد داشت.

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان گفت: بر این اساس انتظار می رود همراه با کاهش میزان ناپایداری جوی در روز چهارشنبه، بر غلظت برخی آلاینده ها از جمله ذرات معلق افزوده گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه