English

کیفیت هوای تهران در ۱۹ دی ۹۷ پاک است

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 42 در وضعیت پاک است.

کیفیت هوای تهران در 19 دی 97 پاک است

لیلا نظری سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج، از آخرین وضعیت کیفی هوای تهران چهارشنبه 19 دی 97 خبر داد و اظهار کرد: کیفیت هوای تهران طی 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 صبح امروز با شاخص میانگین 97 در شرایط سالم قرار داشت و همچنین وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر نیز با شاخص 42 در وضعیت پاک است.

وی گفت: پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش میزان ناپایداری جوی در روز جاری (چهارشنبه) نسبت به روز گذشته می باشد و برای برخی ساعات وزش باد (با بزرگی بالاتر از 5 متربرثانیه) از سمت نواحی شمال غربی و بارش باران در شبانگاه انتظار می رود. 

نظری افزود: با تداوم این وضعیت جوی تا روز پنجشنبه، برخی ساعات همراه با وزش باد شدید (با بزرگی بالاتر از 8 متر بر ثانیه) از سمت نواحی غربی- شمال غربی خواهد بود. 

وی همچنین بیان کرد: همچنین تا روز آینده دما کاهش محسوسی خواهد یافت و در برخی ساعات صبحگاه به دمای پایین تر از صفر درجه سانتی گراد خواهد رسید. 

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان گفت: بر طبق نتایج پیش بینی کیفیت هوا، به تدریج طی روز جاری کاهش در غلظت برخی آلاینده ها از جمله ذرات معلق مشاهده خواهد شد و تا بعدازظهر وضعیت کیفی هوای شهر تهران بهبود خواهد یافت. با تداوم این شرایط تا روز پنجشنبه، انتظار می رود وزش باد شدید طی برخی ساعات افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی