English

کیفیت هوای تهران در ۱۲ دی ۹۷ سالم است

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به آخرین وضعیت کیفی هوای تهران گفت: کیفیت هوای تهران در حال حاضر با شاخص 88در وضعیت سالم است.

کیفیت هوای تهران در 12 دی 97 سالم است

لیلا نظری سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج، از آخرین وضعیت کیفی هوای تهران در چهارشنبه 12 دی 97 خبر داد و اظهار کرد: کیفیت هوای تهران طی 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 صبح امروز با شاخص میانگین 71 در شرایط سالم قرار داشت و همچنین وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر نیز با شاخص 88در وضعیت سالم است.

وی گفت: پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده کاهش میزان ناپایداری جوی در روز جاری (چهارشنبه) نسبت به روز گذشته می باشد و به تدریج از بعدازظهر همراه با تغییر وضعیت جوی، برای برخی ساعات وزش باد انتظار می رود.

نظری بیان کرد: بر طبق نتایج پیش بینی کیفیت هوا، طی روز جاری به تدریج بر غلظت برخی آلاینده ها از جمله ذرات معلق افزوده خواهد شد، هرچند وزش باد طی برخی ساعات در کاهش موقتی غلظت آلاینده ها موثر خواهد بود.

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان گفت: بر این اساس انتظار می رود تا صبحگاه روز پنجشنبه در بیشتر مناطق شهر تهران افزایش نسبی در غلظت برخی آلاینده ها مشاهده گردد. هر چند این شرایط پابرجا نخواهد بود و با برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار طی روز پنجشنبه، برای برخی ساعات بارش متناوب باران و وزش باد با بزرگی بالاتر از 5 متربرثانیه پیش بینی می شود که کاهش نسبی غلظت آلاینده ها را به دنبال خواهد داشت و سبب بهبود شرایط کیفیت هوا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه