English

استاندار آذربایجان شرقی:

دکتر کاظمی آشتیانی الگوی علمی و عملی برای نسل جوان امروز است

استاندار آذربایجان شرقی گفت: زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی، دانشمند و شخصیت سرشناس علمی و جهادی کشورمان، الگوی علمی و عملی برای نسل جوان امروز بوده و باید این شخصیت برجسته، برای مردم ایران اسلامی تبیین شود. 

دکتر کاظمی آشتیانی الگوی علمی و عملی برای نسل جوان امروز است
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، عابدین خرّم در آستانه ۱۴ دی‌ماه، هجدهمین سالروز درگذشت زنده‌یاد کاظمی آشتیانی، با اشاره به نقش بی نظیر دکتر کاظمی آشتیانی در زمینه علم پزشکی و درمان ناباروری در کشور، اظهار کرد: دکتر کاظمی آشتیانی، نقش منحصر به‌ فردی در بحث تولید سلول‌های بنیادی و درمان ناباروری کشور و جهان ایفا کرده که گل سرسبد فعالیت‌ها و مجاهدت‌های ایشان، بنیان گذاری پژوهشگاه رویان است. 

وی افزود: آن بزرگوار، در کنار پیشتازی در عرصه علم، خدامحوری را سرلوحه کار خود قرار داده و تلاش‌هایش در عرصه علمی و راه اندازی پژوهشگاه رویان که پایه‌های آن در بطن مجموعه علمی دانشگاه ریشه دوانده است، نشانگر نگاه انقلابی و جهادی این شخصیت مهم است. 

وی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب بارها در سخنرانی‌های خود به جایگاه والای زنده یاد کاظمی آشتیانی اشاره کرده اند، اظهار کرد: تبیین و معرفی شخصیت این دانشمند به خصوص جنبه‌های مدیریت جهادی وی به نسل امروز باید یکی از رسالت‌های ما باشد و باید به عنوان مسئولان امروز دولت انقلابی بتوانیم هم‌چون ایشان از جوانان نخبه و توانمند ایرانی حمایت کرده و امیدآفرینی را در جامعه ارتقا بخشیم. 

خرّم با تاکید بر این‌که ایران اسلامی و به خصوص خطه آذربایجان، مملو از جوانانی است که هر یک می‌توانند هم‌چون زنده یاد کاظمی آشتیانی، بر تعالی کشور عزیزمان بیافزایند، گفت: دانشگاه‌ها، مدارس و مراکز علمی و پژوهشی مختلف، بستری برای پرورش چنین شخصیت‌هایی ارزشمندی بوده و باید این امر بیش از پیش در دستورکار مدیران جهادی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه