English

استاندار آذربایجان شرقی:

ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی برای دولت در اولویت است

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه سکونت گاه‌های غیررسمی واقعیت شهرهای ما از جمله کلان شهر تبریز است، گفت: ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی و مناطق حاشیه نشین در اولویت برنامه‌های دولت مردمی است.

ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی برای دولت در اولویت است
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، عابدین خرّم در نشست شورای فرهنگ عمومی استان، اظهار کرد: در دولت سیزدهم ما با همه دستگاه‌ها میثاق بسته‌ایم که آنچه در اختیار و امکان داریم برای ارتقای سطح رفاه ساکنان مناطق حاشیه‌نشین به کار ببریم.

وی اضافه کرد: بر اساس این میثاق ما همه عزم خود را برای حل مشکلات مناطق حاشیه نشین و سکونت گاه‌های غیر رسمی جزم کرده‌ایم.

خرّم با بیان اینکه به دنبال حل چهار مشکل اساسی در سکونتگاه‌های غیر رسمی تبریز هستیم، ادامه داد: اشتغالزایی در سکونت گاه‌های غیر رسمی به عنوان یک اولویت را با تمام توان دنبال می‌کنیم.

وی از اعطای تسهیلات مالی و بانکی برای زنان سرپرست خانوار به عنوان یکی دیگر از دیگر از اولویت‌های در حال اجرا در این مناطق یاد کرد که به گفته وی می‌تواند در ارتقای سطح رفاه و معیشت خانوارها تاثیر مثبتی داشته باشد.

استاندار آذربایجان شرقی بیان کرد: ما به این نتیجه رسیده‌ایم که اگر تامین مسکن ساکنان این مناطق کلید به کلید نشود، اجرای طرح‌های ساخت مسکن فایده نخواهد داشت و به همین دلیل نیز واحدهای مسکونی شهرک جوانان تنها پس از تکمیل و تحویل کلید به متقاضیان مناطق حاشیه نشین انجام می‌شود.

وی یادآوری شد: خدمات دفاتر تسهیل‌گری نیز در قالب جدید و توسط قرارگاه شهید اسداللهی در سکونتگاه‌های غیر رسمی تبریز در حال انجام است.

وی با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در غزه و خواهرخواندگی تبریز با این شهر، گفت: هر جا که نام تبریز چه در قالب خواهرخواندگی یا اختصاص پارکی به نام آن به میان می‌آید، باید اقدام عملی داشته باشیم و خواهرخواندگی صرف دردی از ما دوا نمی‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه