English

استاندار آذربایجان شرقی:

آمار بازماندگان از تحصیل در آذربایجان شرقی به حداقل برسد

استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: خداوند متعال احیای انسان‌ها را از راه احیای آموزشی و تربیتی آنان میسر می‌داند و در این راستا، وظیفه ما است که تلاش کنیم آمار بازماندگان از تحصیل در استان به صفر و یا به حداقل برسد.

آمار بازماندگان از تحصیل در آذربایجان شرقی به حداقل برسد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، عابدین خرّم در نشست شورای آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، با تاکید بر لزوم همگرایی نهادهای مختلف با اداره‌کل آموزش و پرورش استان برای به حداقل رساندن آمار بازماندگان از تحصیل، بیان کرد: این موضوع همواره از دغدغه‌های اصلی من بوده است.

وی اضافه کرد: معتقد هستم ما در قبال این فرزندان‌مان مسئولیت سنگینی داریم و باید با پیشنهاد عملی و برنامه‌ریزی مدون آن را به حداقل برسانیم.

وی با اشاره به حضور پرشور دستگاه تعلیم و تربیت استان در راهپیمایی دشمن‌شکن ۱۳ آبان امسال، تشریح کرد: در کنگره ۱۰ هزار شهید استان نیز باید ۱۸۵۰ شهید دانش‌آموز به عنوان قهرمانان علمی و تحصیلی و الگوی دانش‌آموزان امروزی مورد تقدیر قرار گیرند.

خرّم هم‌چنین بر لزوم اقدام جدی دستگاه آموزش و پرورش استان برای پاسخگویی مناسب به نیازهای فکری و روحی دانش‌آموزان تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: اتمام طرح‌های نیمه تمام مدارس نیز باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و قانون مولدسازی فرصت بی‌نظیری در این زمینه محسوب می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه