English

استاندار آذربایجان شرقی:

فضاسازی از الزامات کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی است

استاندار آذربایجان شرقی گفت: تلاش برای فضاسازی و تبلیغات محیطی هر چه بهتر کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار شهید از منظر زیبایی بصری و جلب توجه افکار عمومی غیرقابل اغماض است.

فضاسازی از الزامات کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، عابدین خرم در جلسه هماهنگی کمیته فضاسازی کنگره ۱۰ هزار شهید استان با اشاره به اقدامات گسترده شهرداری تبریز در فضاسازی شهری ویژه کنگره بر لزوم تلاش برای هماهنگ سازی هر چه بیشتر محتوای بنرهای کنگره با محتوای این رویداد بزرگ تاکید کرد.

وی اضافه کرد: خیابان‌های منتهی به فرودگاه، پایانه‌های مسافری و ورودی‌ها و خروجی‌های تبریز باید به شکلی هنرمندانه و متناسب با روح کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار شهید استان فضاسازی شوند.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم استفاده از آیتم‌های متعدد و رنگ‌های متنوع در فضاسازی شهری مرتبط با کنگره بزرگداشت شهدای استان، خواستار طراحی برای نصب آلمان های تبلیغاتی دائمی مرتبط با فرهنگ شهید و شهادت در سطح تبریز شد.

وی بیان کرد: باید از فاکتورهای تاریخی برای برجسته سازی کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی در تبریز و دیگر شهرهای استان استفاده شود.

وی افزود: می‌توان از فرصت برگزاری کنگره ده هزار شهید استان برای المان سازی و فضاسازی شهدای محلات مختلف بهره برد.

وی اضافه کرد: زمانبندی و پایبندی به آن در اجرای فضاسازی کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی ضروری است.

وی پیشنهاد کرد که تصاویر فرماندهان گردان‌های لشکر ۳۱ عاشورا به مناسبت برگزاری کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی در مسیرهای منتهی به مرکز شهر نصب شود.

خرم تشریح کرد: باید تلاش کرد طرح‌های تبلیغاتی و فضاسازی مرتبط با کنگره دچار یکنواختی و دلزدگی نشوند و از نظرات و توانمندی‌های هنرمندان مختلف در این ارتباط بهره برد.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: باید از تجربه استان‌های دیگر در زمینه فضاسازی شهری مرتبط با برگزاری کنگره بزرگداشت شهدا استفاده کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه