English

رئیس سازمان صمت آذربایجان‌شرقی:

ضرورت تسریع در تاسیس شرکت مس آذربایجان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی، گفت: شناسایی ظرفیت‌های راکد استان و فعال‌سازی و بازگردانی واحدهای تعطیل به چرخه تولید و تاسیس شرکت مس آذربایجان از جمله موضوعات مهمی است که با جدیت در حال پیگیری است.

 ضرورت تسریع در تاسیس شرکت مس آذربایجان

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، صابر پرنیان در دیدار مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت و صاحبان صنایع استان با امام جمعه تبریز،با تبریک ایام‌الله دهه فجر، به ارائه گزارشی از وضعیت موجود استان در حوزه‌های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری پرداخت و اظهار کرد: توجه به بیانیه گام دوم انقلاب همچنین شاخص‌های اقتصاد مقاومتی راهبر ما در جبهه اقتصادی بوده و بخش خصوصی توانمند استان همواره آماده حرکت در مسیر توسعه همه‌جانبه منطقه و کشور است.

وی از توجه ویژه نماینده ولی فقیه در استان به عرصه تولید، مسائل بخش خصوصی و به‌ویژه نگاه ایشان به معیشت مردم قدردانی کرد و افزود: بعد از تذکرات به حق امام جمعه محبوب تبریز در خطبه‌های نماز جمعه پیگیری‌های لازم با همکاری تمام دستگاه‌های مسوول برای تداوم و افزایش نظارت‌ها بر فرآیند تامین، تولید و توزیع انجام شد.

رئیس سازمان صمت آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه شناسایی ظرفیت‌های راکد استان و فعال‌سازی و بازگردانی واحدهای تعطیل به چرخه تولید و تاسیس شرکت مس آذربایجان از جمله موضوعات مهمی است که با جدیت در حال پیگیری است، ادامه داد: بخش خصوصی محور اقدامات و دولت میدان‌دار تسهیل‌گری است و و نگاه تعاملی بین بخشی وجود دارد.

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با برنامه‌محوری مواد اولیه را به دست تولید‌کننده واقعی برسانیم تا یکی از مهم‌ترین موانع تولید از پیش روی واحدهای تولیدی برداشته شود.

پرنیان ادامه داد: موانع تولید یک به یک در حال شناسایی و رفع عملی است و تولید قوی‌تر و بازتر در سال آینده در صدر برنامه‌های سازمان صمت استان قرار دارد.

رئیس سازمان صمت آذربایجان‌شرقی، تاکید کرد: خدمتگزاری مردم به معنای واقعی راهبرد همه دست‌اندرکاران و خادمین ملت در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است و حضور مستمر نماینده ولی فقیه در استان در واحدهای تولیدی دلگرم‌کننده است.

در پایان این نشست جمعی از صاحبان صنایع و تولیدکنندگان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پیرامون حوزه‌های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه