English

با افزایش شمار بستری شدگان در بیمارستان ها:

جولان کرونا در مازندران تمامی ندارد

شمار بستری شدگان کرونایی در بیمارستان‌های مازندران و بابل هم اکنون دو هزار 126 بیمار گزارش شده است.

جولان کرونا در مازندران تمامی ندارد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، با پذیریش و بستری 350 بیمار جدید مشکوک به کووید19 در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، مجموع بستری شدگان به دو هزار 126 نفر رسید که از این تعداد 288 بیمار با وضعیت وخیم تنفسی با دستگاه‌های ویژه تنفسی ادامه حیات می‌دهند.

همچنین شبانه روز گذشته 16 هم استانی بر اثر ابتلا به دلتا کرونا در بیمارستان‌های مازندران و بابل جان باختند و 263 نفر هم با بهبودی نسبی از این مراکز درمانی ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: 282 بیمار جدید کرونایی شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه بستری و 223 نفر نیز ترخیص شدند.

دکتر سید عباس موسوی با بیان اینکه در حال حاضر هزار و 630 بیمار مبتلا به کروناویروس، در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستنند، افزود: از این تعداد 251 بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان قرار دارند.

وی با اشاره به جان باختن 15 تن از مازندرانی‌ها در 24 ساعت گذشته، بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تأکید کرد و از تزریق 4 هزار و 141 دُز واکسن در این مدت خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز به پذیرش 68 بیمار کرونایی جدید در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه اشاره کرد و گفت: 40 بیمار نیز با بهبودی نسبی مرخص و 496 نفر با وضعیت وخیم تنفسی کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

دکتر سیدفرزاد جلالی عنوان داشت: یک همشهری بابلی شبانه روز گذشته در مراکز درمانی این شهرستان جان خود را از دست داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه