سرخط خبرها
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • بازیگر سریال برکینگ بد مسلمان شد
  • ایران از تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) تاکنون ۴۰ میلیون بشکه نفت خام صادر کرده است
  • وزیر ارشاد: ترامپ به چوپان دروغگو تبدیل شده
  • نایب رئیس کمیسیون کشاورزی: زمان گرانی نان نبود/ فشار نباید از جیب مردم جبران شود
  • دزدی در کمپ تیم ملی فوتبال انگلیس
  • تاج: ۵۰ هزار پرچم ایران برای سیاتل چاپ کردیم
  • دنیامالی: باید به باشکوه‌تر شدن مراسم وداع با رهبر شهید کمک کنیم
  • ۹ تیر، تشییع پیکر شهدای تفحص‌شده مدرسه شجره طیبه میناب
  • بقائی خطاب به روبیو: صلح با تداوم سیاست‌های آمریکا ممکن نیست
  • عزاداری ملی‌پوشان فوتبال ایران در شب تاسوعای حسینی
  • چاقی کودکان و نوجوانان: تهدیدی خاموش برای سلامت نسل آینده
  • نایب قهرمانی تیم‌های ملی در جام هاکی روی یخ روسیه
  • ترامپ مدعی شد بمباران مدرسه میناب و کشتار دانش‌آموزان کار ارتش آمریکا نبوده است
  • خلبان جنگنده آمریکایی: پهپادهای ایرانی با چینشی چون عروس دریایی و سفینه فضایی حرکت می‌کردند
  • شوک بزرگ برای جامعه اطلاعاتی آمریکا: خلبان جنگنده F-۱۵ ساقط شده در ایران برای اولین‌بار ازایران فاش کرد
  • تمهیدات حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای در مسیرها و میعادگاه‌های وداع با قائد شهید امت
  • موی‌تای قهرمانی جهان؛ دو فینالیست و ۶ برنز سهم ایران
  • تا رفع اختلالات بانکی با پول نقد به پمپ بنزین مراجعه کنید
  • نصب یکی از بزرگ‌ترین سکوهای نفتی در خلیج فارس

محمودزاده در نمایشگاه شهر هوشمند ایران:

مخابرات تهران زیست بوم دیجیتال شهر هوشمند را ترسیم کرده است

رییس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران پس از بازدید از غرفه مخابرات استان تهران، گفت: مخابرات استان تهران به نمایندگی از شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه شهر هوشمند حضوری نشاط انگیز دارد و با ارایه سرویس های متنوع خود زیست بوم دیجیتال مورد نظر را ترسیم کرده است.

رئیس هیات مدیره مخابرات ایران
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از مخابرات منطقه تهران، محمودزاده ضمن تقدیر از تلاش های ارزنده مهندس ملک جعفریان و کارکنان مخابرات استان تهران به پاس حضور موفقیت آمیز و اثرگذار در نمایشگاه شهر هوشمند، در ارزیابی خود از سرویس ها و خدمات ارایه شده مخابرات تهران در نمایشگاه شهر هوشمند ایران اظهار داشت: فناوری های نوین ارتباطی نظیر هوبان، فیبرنوری و اینترنت پرسرعت، تانوما، خانه هوشمند، اینترنت اشیا، آیوتل، معرفی سرویس های جدید مخابراتی و همچنین بازی آنلاین، متاما ( مرکز تماس ابری مخابرات ایران )، اینامو، سرویس های سازمانی و خانگی، MPLS/VPLS ، سرویس های لینک نقطه به نقطه، SIP TRUNK، تانوما، معرفی سامانه مخابرات من، بازی های آنلاین با سرعت فوق العاده فیبرنوری مخابرات ایران، گیم نت آنلاین و غیره همگی نشان از حرکت رو به رشد مخابرات استان تهران دارد.

رییس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران سه شنبه هشتم آبان ماه سال جاری در دومین روز از برپایی نمایشگاه شهر هوشمند ایران با اظهار خرسندی از اقدامات تحول آفرین مخابرات استان تهران در مسیر گذر از روش های قدیمی به استفاده از فناوری های جدید نظیر سرویس های مبتنی بر فضای ابری، تصریح کرد: با مشاهده تغییرات صورت گرفته شده در زمینه فناوری های بکار گرفته شده توسط مخابرات استان تهران، متوجه می شویم بسترهای مطلوبی در عرصه کسب و کارها با تکیه بر پهنای باند و فیبرنوری در حال رشد و توسعه است که بطور یقین رشد درآمدهای مجموعه شرکت مخابرات ایران را به همراه دارد.

محمودزاده با بیان اینکه مخابرات استان تهران از تلفن ثابت به شکل حرفه ای وارد زیست بوم دیجیتالی شده است، که مایه و محور اصلی آن اینترنت پرسرعت است، خاطرنشان ساخت: گسترش تعاملات با سایر سازمان ها برای عرضه محصولات و سرویس های نوین مخابراتی منجر به رشد و توسعه خدمات دستگاه ها و سازمان های مختلف شهری شده که همه این فعالیت ها در نهایت منجر به ایجاد شهرهای هوشمند با اتکای به ظرفیت های بسیار بالای شرکت مخابرات ایران می شود.

شایان ذکر است محمودزاده به همراه مهندس ملک جعفریان و هیئت همراه در غرفه مخابرات استان تهران در نشست های جانبی با مدیران حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات نیروی انتظامی، شهرداری تهران و سایر سازمان های حاضر در نمایشگاه شهر هوشمند به بحث و تبادل نظر پیرامون گسترش تعاملات دوسویه پرداخت.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه