سرخط خبرها
  • عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم
  • منابع بانک صادرات ایران از مرز ۱۸۰۰ همت گذشت
  • تمدید خودکار قراردادهای اجاره با سقف ۲۵ درصد
  • آغاز ثبت‌نام ایجاد و ترمیم معدل برای کنکور از دوم تیرماه
  • محدودیت‌های پروازی تهران، قم و مشهد در زمان تشییع پیکر رهبر شهید
  • رئیس بانک مرکزی: در روزهای آتی بخشی از فشار تورم کالاها کاسته خواهد شد
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین تیرماه شارژ شد

شهردار تهران:

چهار ایستگاه جدید متروی شهر تهران در هفته بعد افتتاح می‌شود

شهردار تهران ابراز داشت: ۴ ایستگاه مترو و ۸.۵ کیلومتر خط مترو طی هفته آتی افتتاح می‌شود.

حاشیه جلسه هیئت دولت

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران از افتتاح ۴ ایستگاه مترو و ۸.۵ کیلومتر خط مترو طی هفته آتی خبر داد و گفت: در هفته پیش رو احداث یک خط جدید مترو نیز آغاز می‌شود.

وی همچنین درباره انتصاب خود به عنوان دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور مدیریت آسیب‌های اجتماعی در تهران اظهار کرد: علاوه بر حدود ۳۴ مجموعه‌ای که زیر نظر شهرداری تهران در حال فعالیت هستند و ۷ هزار و ۲۰۰  نفر را به عنوان کودک کار مورد حمایت و آموزش قرار می‌دهیم، بر اساس حکمی که هیئت دولت و ریاست محترم جمهوری بر اساس اصل ۱۲۷ قانون اساسی به من واگذار کردند، مقدماتی را آماده کردیم تا از هفته آتی جلسات سیاست گذاری و سپس اجرایی را آغاز کنیم  تا همه دستگاه‌ها پای کار بیایند و بتوانیم طی ماه‌های آتی در  ۵ موضوعی که در آن مصوبه بود بهبود جدی مشاهده کنیم.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه