English

عضو هیات رییسه مجلس:

ادعای تحویل خودرو به نمایندگان در استیضاح قبلی وزیر صمت دروغ است

یک عضو هیات رییسه مجلس ادعای تحویل خودروی شاسی بلند به نمایندگان در جریان استیضاح قبلی فاطمی امین، وزیر صمت را رد کرد.

ادعای تحویل خودرو به نمایندگان در استیضاح قبلی وزیر صمت دروغ است

به گزارش خبرگزاری موج، یک عضو هیات رییسه مجلس با رد ادعای تحویل خودروی شاسی بلند به نمایندگان در جریان استیضاح قبلی فاطمی امین، وزیر صمت گفت: کسانی که این خبرهای خلاف را به بعضی از افراد داده‌اند، سند آن را ارائه کنند تا ما این موضوع را پیگیری کنیم و ببینیم منبع این خبر کذب چه کسی بوده تا مشخص شود چرا با اعتماد مردم بازی می‌کنند؟

علیرضا سلیمی با اشاره به شایعه‌ای که اخیراً در خصوص علت رای نیاوردن استیضاح سال گذشته وزیر صمت منتشر شده بود، اظهار کرد: واقعیت این است که چنین موضوعی به هیچ وجه صحت ندارد و کسانی که این خبر را دادند دلسوز نمایندگان مجلس نیستند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مطلب خلافی در خصوص علت رای نیاوردن استیضاح وزیر صمت در سال گذشته مطرح شده است، بیان کرد: این خبر چه در خصوص نمایندگانی که استیضاح را امضا کرده‌اند و موافق آن بوده‌اند و چه درباره نمایندگانی که مخالف استبضاح بوده اند، یک اتهام است.

وی افزود: البته مجموعه نمایندگان این دوره مجلس، انقلابی و سالم هستند و عده ای به دنبال این هستند که با اساس این مجلس مخالفت کنند زیرا کارهای بزرگی در مجلس به سامان رسیده و می خواهند عملکرد مثبت مجلس را تحت تاثیر قرار دهند.

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: افرادی که چنین اخبار کذبی را مطرح و اتهاماتی را به مجلس انقلابی وارد می کنند، باید در عملکرد خود تجدید نظر و توبه کنند. این افراد باید هر چه سریعتر خبرسازی‌های خود را جبران کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه