English

وزیر صمت:

استیضاح حق مجلس است و روز یکشنبه پاسخ می دهیم

وزیر صمت گفت: استیضاح حق مجلس است و ما هم روز یکشنبه می رویم و پاسخ می دهیم و معتقدیم فرصت خوبی است برای عموم مردم و مجلس که ابهاماتی که هست برطرف شود.

استیضاح حق مجلس است و روز یکشنبه پاسخ می دهیم

به گزارش خبرگزاری موج، رضا فاطمی‌امین، وزیر صمت در حاشیه نشست هیات دولت گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس گزارشی منتشر کرد. رشد تولید شرکت‌های صنعتی و معدنی که در بورس اوراق بهادار هستند در اسفند ۱۴۰۱، ۱۲.۸ درصد بوده است که نسبت به اسفند سال قبلش کاهش یافته اما نکته مهم این است که پنج ماه رشد تولید در سال ۱۴۰۱ بالاتر از هشت درصد بوده است که نسبت به پنج سال گذشته این آمار بی نظیر است.

وی ادامه داد: سال گذشته هم به لحاظ تولید، اتفاقات خوبی افتاد هم در مهار تورم به ویژه تورم کالاهایی که درحوزه وزارت صمت است و مجموع تورمش از تورم کل اقتصاد کمتر است.

فاطمی‌امین اظهار کرد: برای سال جاری برنامه مهار تورم و رشد تولید منتشر شده است که امیدواریم نخبگان و خبرگان روی آن نظر بدهند.

وی گفت: استیضاح حق مجلس است و ما هم روز یکشنبه می رویم و پاسخ می دهیم و فرصت خوبی است برای عموم مردم و مجلس که ابهاماتی که هست برطرف شود.

وزیر صمت در پاسخ به اینکه از سوی یک نماینده گفته شده بابت منتفی شدن استیضاح قبلی شما به برخی نمایندگان خودرو داده شده است؟ تصریح کرد: اگر یک مورد بود بگویید تا خودم پیگیری کنم چنین چیزی صحت ندارد.

 

بیشتر بخوانید:

وزیر صمت گزارش عمکرد خود را رسانه‌ای کرد

بازار خودرو دچار آشفتگی تقاضای مازاد است/ دولت لایحه دو فوریتی واردات خودروهای کارکرده را تصویب کرد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه