English

ذوالنوری:

استیضاح وزیر صمت کار درستی نیست

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام مخالفت با استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: استیضاح وزیر صمت در شرایط کنونی اقدام درستی نیست و در تلاش هستم تا موافقان این استیضاح را منصرف کنم.

استیضاح وزیر صمت کار درستی نیست

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در دولت سیزدهم و تقاضای برخی نمایندگان برای استیضاح وزیر اظهار داشت: استیضاح کنندگان به طور قطع دلایلی برای استیضاح دارند ولی باید یادآور شد که در این شرایط، پیگیری و طرح آن به صلاح نیست.

وی در بیان دلایل خود برای مخالفت با این استیضاح اظهار داشت:‌ اکنون دولت سیزدهم به نیمه راه رسیده است و به زودی وارد سومین سال خدمت خود می شود و بنابراین دولت الان تقریبا به نیمه رسیده و با رفتن وزیر و انتخاب سرپرست برای وزارتخانه و سپس انتخاب وزیر جدید باید گفت که در عمل فرصت از وزارتخانه گرفته و زمان طلایی برای بهبود شرایط در سال «مهار تورم و رشد تولید» نابود می شود.

ذوالنوری گفت: فرصتی نیست که وزیر جدید بیاید و اشراف وزیر فعلی را پیدا کند، ما باید جایی وزیر را استیضاح کنیم که مطمئن باشیم وضع مطلوب تری نسبت به گذشته بر وزارتخانه حاکم خواهد شد نه اینکه وضعیت آن نامعلوم باشد.

این نماینده قم از فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان فردی سلیم‌النفس، دلسوز و پرتلاش یاد کرد و افزود: در چنین شرایطی دادن کارت قرمز به وزیر کار درستی نیست.

ذوالنوری به موضوع بازار و صنعت خودرو اشاره کرد و گفت: عوامل متعدد در وضعیت پیش آمده در بازار خودرو دخیل هستند و نمی توان گفت که وزیر به تنهایی در این زمینه تصمیم گیر و دارای اختیارات کامل است.

وی افزود: ما همیشه باید کسی را برای تنبیه کنیم که نسبت به موضوع پیش آمده، عامل تعیین کننده و اصلی باشد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: از نظر بنده همه بازار خودرو دست وزیر صمت نیست، از این رو با ایجاد تزلزل در این وزارتخانه اتفاق خوبی برای این بازار رقم نمی خورد.

ذوالنوری تاکید کرد: تلاش می‌کنیم، دوستانمان از استیضاح منصرف شوند و اگر موفق نشدیم و استیضاح انجام شد، در مجلس رای لازم را نیاورد و وزیر ابقا شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه