English

وزیر کشاورزی:

برجسته کردن نقش زنان کشاورز مورد توجه است

وزیر جهاد کشاورزی گفت: موضوع زنان کشاورز ایرانی یکی از مسائل مورد توجه وزارت جهاد کشاورزی است و پرداختن به آن و برجسته کردن نقش این قشر از تلاشگران عرصه کشاورزی از وظایف رسانه است.

برجسته کردن نقش زنان کشاورز مورد توجه است

به گزارش خبرگزاری موج، سیدجواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به نقش رسانه‌های برون‌سازمانی گفت: مطالب مطروح شده در نشریات تخصصی و هر پایگاه خبری کشاورزی فعال در فضای مجازی باید مورد توجه قرار گیرد، مهم این است که اعضای خانواده کشاورزی در کنار یکدیگر اهداف راهبردی کشاورزی کشور را به پیش برند و در این بین با تضارب آرا، سلایق و دیدگاه‌های مختلف هم راستا در جهت پیشرفت و اعتلای کشور به کار گرفته شوند.

وی افزود: کشاورزی و زیرشاخه‌های آن بسیار گسترده است و می‌توان با رویکرد گردشگری کشاورزی تحول عمیقی در انعکاس اخبار و رویدادهای این حوزه در رسانه‌های دیداری و خبری ایجاد کرد.

وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: موضوع زنان کشاورز ایرانی یکی از مسائل مورد توجه وزارت جهاد کشاورزی است و پرداختن به آن و برجسته کردن نقش این قشر از تلاشگران عرصه کشاورزی از وظایف رسانه است.

وی بر توجه به جهادگران و استفاده از تجربیات مدیران سال‌های گذشته تاکید کرد و گفت: تکریم پیشکسوتان حوزه کشاورزی از دیگر دغدغه‌های ماین وزارتخانه است؛ ارتباط با آنها و بهره‌گیری از تجارب ذی‌قیمت آنان ایده‌های نو برای گره‌گشایی از مسائل کشاورزی خلق می‌کند.

 

بیشتر بخوانید:

یک میلیون و ۴۵۰ هزار هکتار کشاورزی قراردادی در گندم‌زارهای کشور اجرائی شد

ماهی می‌تواند جایگاه مناسبی در تأمین پروتئین جامعه داشته باشد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه