English

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد خبر داد؛

افتتاح چهار پروژه کشاورزی با اعتبار ۲۶۳ میلیاردی در محمودآباد

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از افتتاح و بهره‌برداری چهار پروژه زیربنایی و خدماتی کشاورزی با اعتباری بالغ بر 263 میلیارد ریال در این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی خبر داد.

افتتاح چهار پروژه کشاورزی با اعتبار 263 میلیاردی در محمودآباد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، محمد هادی‌زاده اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی، چهار پروژه زیربنایی و خدماتی بخش کشاورزی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در شهرستان محمودآباد مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار می گیرد.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 263 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی، مشارکت مردمی و آورده شخصی متقاضیان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد پروژه‌های افتتاحی را شامل یک طرح آبیاری کم فشار با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و مشارکت مردمی در 120 هکتار اراضی کشاورزی روستای خوردونکلا، یک طرح احداث کانال آبیاری بطول 625 متر با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال از محل اعتبار استانی در اراضی کشاورزی روستای اسلام آباد، یک پروژه شالیکوبی با اعتبار با 210 میلیارد ریال از محل اعتبار استانی و آورده شخصی در روستای اسلام آباد و یک مورد مرمت آببندان 16 هکتاری با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال از محل اعتبار استانی در روستای حاجی کلا این شهرستان برشمرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه