English

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد خبر داد؛

تولید سالانه ۸.۵ میلیون گل و گیاه در فضای باز محمودآباد

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از تولید سالانه 8 میلیون و 500 هزار شاخه، اصله و گلدان انواع گل و گیاهان زینتی در فضای باز این شهرستان خبر داد.

تولید سالانه 8.5 میلیون گل و گیاه در فضای باز محمودآباد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمد هادی‌زاده با بیان اینکه شهرستان محمودآباد دارای 17 هکتار فضای باز برای پرورش گل و گیاهان زینتی در مناطق مختلف تحت پوشش مراکز 3 گانه جهاد کشاورزی است، اظهار داشت: 6 ماهه نخست امسال 3 میلیون شاخه، اصله و گلدان انواع گل و گیاه زینتی در فضای باز شامل گیاهان آپارتمانی، گل شاخه بریده، گل های فصلی و درخت و درختچه های زینتی در این شهرستان تولید و به بازار عرضه شد.

وی ادامه داد: این تعداد تولید شامل یک و نیم میلیون گلدان گیاهان آپارتمانی، 500 هزار گل شاخه بریده، 500 هزار اصله درختچه های زینتی و 500 هزار بوته گل های فصلی است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه نحوه نگهداری گیاهان در فضای باز و نیازهای هر کدام از این گیاهان متفاوت است، گفت: آبیاری منظم و استفاده از ورمی کمپوست به عنوان تغذیه از مهمترین موارد نگهداری این گیاهان است.

وی بیان داشت: سالانه بیش از 8.5 میلیون شاخه، اصله و گلدان انواع گل و گیاهان زینتی در فضای باز در این شهرستان تولید می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه