English

معاون فرمانداری شیراز خبر داد؛

‌تشکیل کمیته نظارت و پایش عملکرد مدیران در زمینه ایجاد اشتغال در شیراز

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شیراز از تشکیل کمیته نظارت و پایش عملکرد مدیران و دستگاه‌ها در زمینه ایجاد اشتغال در شهرستان شیراز خبر داد.

‌تشکیل کمیته نظارت و پایش عملکرد مدیران در زمینه ایجاد اشتغال در شیراز
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، جلسه شورای اشتغال شهرستان شیراز به ریاست معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شیراز و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان تشکیل شد.

محمد تولایی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شیراز ضمن تشکر از عملکرد دستگاه‌ها در زمینه ایجاد اشتغال بر اهمیت نقش مهارت آموزی به جوانان توسط دستگاه‌های آموزشی همچون آموزش و پرورش و سازمان فنی و حرفه‌ای و همچنین صدا و سیما و دیگر رسانه‌ها برای برقراری عدالت دسترسی به آموزش های کاربردی در تمام مناطق به نسل جوان و همچنین تربیت نیروی متخصص مورد نیاز بخش صنعت و کشاورزی و خدمات توسط دانشگاه‌ها تاکید و ابراز امیدواری کرد با هم افزایی بین دستگاهی گام بلندتری در زمینه ایجاد اشتغال در شهرستان شیراز برداشت خواهد شد.

فرمانداری شیراز

تولایی با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای جوانان مهم‌ترین دغدغه کشور و همچنین در شهرستان شیراز است، از تشکیل کمیته نظارت بر پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به متقاضیان در شیراز خبر داد.

وی گفت: عملکرد مدیران در این خصوص به صورت مداوم بررسی و پایش  و با مدیرانی که در این خصوص کم کاری و یا ترک فعل داشته باشند برخورد خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه