English

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی اعیاد شعبانیه منصوب شد

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور حکمی حجت الاسلام و المسلمین سیدمسعود پورسید آقایی را به سمت رئیس ستاد مرکزی هماهنگی اعیاد شعبانیه منصوب کرد.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی اعیاد شعبانیه منصوب شد
به گزارش خبرگزاری موج

، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور، نماینده ولی‌فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور حکمی حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمسعود پورسیدآقایی را به سمت رئیس ستاد مرکزی هماهنگی اعیاد شعبانیه منصوب کرد.

متن حکم صادره به شرح زیر است:

برادر ارجمند حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای سیدمسعود پورسیدآقایی (دام عزه)

سلام علیکم؛

    ماه عظیم شعبان هنگامه بارش رحمت الهی و نیمه آن میلاد خاتم الاوصیاء حجت‌ابن‌الحسن (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) از بافضلیت‌ترین روزهایی است که خداوند فضل خویش را بر بندگانش ارزانی می‌دارد و جشن میلاد سراسر نور قطب عالم امکان از مناسبت‌هایی است که ابعاد اجتماعی و هویت اسلامی مردم ایران در بسیاری از زمینه‌ها به منصه ظهور می‌رسد و بن‌مایه مستحکم درونی ملت در آن، با به نمایش گذاشتنِ روحِ بیداری، امید و نشاط اجتماعی، اتحاد و انسجام ملی به مثابه یک خانواده به عالمیان عرضه می‌شود.

    حاصل چنین فرآیندی زمینه‌سازی برای بازتولید ارزش‌های اصیل گفتمان انقلاب اسلامی در مسیر حرکت‌ تمدنی و تحقق وعده‌ ظهور و فرصت مناسبی است تا با بسترسازی مقدمات، دنیای محتاج عدالت  را، زیر چتر  اسلام و نظام جمهوری اسلامی بر آمده از آن، با تکیه بر ایمان  به سمت جامعه‌ی آرمانی مهدوی(ارواحنا فداه) هدایت نمائیم.

    باعنایت به سیاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و اهتمام این نهاد در پشتیبانی و تقویت بعد مردمی مراسم اعیاد شعبانیه با تبعیت از رهنمودهای ولی امر مسلمین امام خامنه ای( مدظله العالی )در رویکرد مردمی بزرگداشت‌ها و فعال کردن مساجد و نهادهای مردمی و طراوت و تازگی بخشیدن به مراسم دینی؛ امید است جنابعالی که به حمدالله آراسته به زیور علم و عمل بوده و از اندیشمندان حوزه مهدویت محسوب می‌شوید به‌عنوان'رئیس ستاد مرکزی هماهنگی اعیاد شعبانیه'در ارتقاء کیفی برنامه‌های نیمه شعبان موفق باشید.

از تمامی دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به‌ویژه نهادهای فرهنگی و تشکل‌های مردمی انتظار می‌رود با توجه به اهمیت موضوع و جایگاه عظیم این مهم در اعتقادات مسلمین و نقش بی‌بدیل آن در آرمان‌های انقلاب و تحقق تمدن نوین اسلامی همکاری و همراهی مجدانه‌ای با حضرتعالی و ستاد مذکور داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه