سرخط خبرها
  • زلنسکی پوتین را تهدید کرد: اگر اوکراین بسوزد، مسکو هم خواهد سوخت
  • بانک سینا به رتبه دوم شبکه بانکی در ارزیابی سامانه آرش ارتقا یافت
  • سی‌ان‌ان از تلاش نتانیاهو برای اثرگذاری بر توافق آمریکا و ایران خبر داد
  • پزشکیان: آنچه امروز به ثبت رسید، نتیجه استقامت ملی، عقلانیت سیاسی و دیپلماسی مسئولانه بود
  • ضرب‌الاجل دولت به قایق‌ها برای نصب ردیاب
  • پلیس: مخدوش کردن پلاک حبس دارد
  • بمب یک تنی آمریکایی ـ صهیونی در سنندج خنثی شد
  • عصبانیت اینترنشنال از امتیازهایی که ترامپ مجبور شد به ایران بدهد
  • دروس و ضرایب امتحانی آزمون ارشد ۱۴۰۶ اعلام شد
  • رئیس اتحادیه مشاوران املاک: نرخ مجاز افزایش اجاره ۲۷ درصد است
  • یک سریال جنایی جدید با بازی  مریلا زارعی و امیر جعفری
  • مجوز پخش بازی ایران و بلژیک در سینما صادر شد
  • تغییرساعت آبیاری فضای سبز تهران به شب
  • متن فارسی تفاهم نامه نیز به عنوان سند رسمی به امضای ایران و آمریکا رسیده است
  • گسترش استخراج غیرمجاز رمزارز در شهرک‌های صنعتی کشور
  • رکورد گل نزنی رونالدو شکست
  • بقایی: با عمان تا حدود زیادی به سازوکار مشخص درباره تنگه هرمز با حفظ حاکمیت ایران رسیده‌ایم
  • آمریکا متن تفاهم‌نامه با ایران را منتشر کرد
  • اوسمار ویرا با توافق دو جانبه از جمع سرخپوشان تهران جدا شد
  • پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان در ماه آینده

فعالیت کامل ادارات خراسان رضوی از شنبه پنجم اردیبهشت

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی از تعیین فعالیت ۱۰۰ درصدی کارکنان ادارات استان از روز شنبه، پنجم اردیبهشت ماه خبر داد.

کارمندان
به گزارش خبرگزاری موج از خراسان رضوی

، احسان یوسفی با تاکید بر لزوم حضور کامل کارکنان در محل کار از تاریخ مذکور، اعلام کرد: ساعات کاری ادارات از شنبه تا چهارشنبه از هشت صبح تا ۱۴ تعیین شده است. 

وی افزود: مابقی ساعات کار موظفی کارکنان، مطابق با ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، از طریق دورکاری و با تمهیدات لازم جبران خواهد شد و همچنین نحوه خدمات‌رسانی در روزهای پنج‌شنبه کماکان به صورت دورکاری ادامه خواهد داشت.

دبیر شورای اداری خراسان رضوی در خصوص فعالیت سایر نهادها نیز اظهار داشت: فعالیت بانک‌ها برابر اطلاعیه کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان خواهد بود. همچنین، فعالیت آموزشی مدارس و مراکز آموزش عالی استان تا اطلاع ثانوی به صورت غیرحضوری و مطابق با ابلاغیه‌های وزارتخانه‌های مربوطه دنبال می‌شود.

یوسفی در ادامه به موارد استثناء برای دورکاری اشاره کرد و گفت: بانوان باردار، مادران دارای فرزند زیر شش سال، مادران دارای فرزند معلول، افراد توانخواه و کارکنان مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای، ریوی، قلبی و سخت درمان می‌توانند با هماهنگی و تایید مدیر دستگاه مربوطه از ظرفیت دورکاری بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه رده‌های مدیریتی در سطح استان مشمول دورکاری نمی‌شوند، تاکید کرد: فعالیت دستگاه‌های خدمات‌رسان، امدادی، درمانی و واحدهای عملیاتی که خدمات ضروری به مردم ارائه می‌دهند، از شمول این بخشنامه مستثنی هستند. هرگونه تغییر احتمالی در ساعات کاری با توجه به شرایط کشور در آینده، متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه