English

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرگزاری موج:

استیضاح وزیر صنعت تا ۱۰ روز آینده

الله وردی دهقانی گفت: نمایندگان استیضاح کننده، نامه را برای هیات رئیسه مجلس ارسال می کنند و بعد از تایید نامه ظرف مدت ده روز جلسه استیضاح وزیر صنعت برگزار خواهد شد.

استیضاح وزیر صنعت تا 10 روز آینده

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج با اشاره به اینکه در جلسه کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: محور جلسه بیانات رهبر معظم انقلاب این بود که تولیدکننده هایی که از مواد اولیه و ریالی کالا تولید می کنند و بعد محصولات خود را با نرخ ارز در بازار عرضه می کنند و همین مساله فشار تورمی بر اقتصاد کشور وارد می کند.

الله وردی دهقانی با بیان اینکه در جلسه روی محصولاتی همچون خودرو، لوازم خانگی، فولاد و ... تاکید شد، افزود: وزیر صنعت، معدن و تجارت متاسفانه صحبت های قبلی را تکرار کرد و همواره ادعا می کند که اقتصاد کشور بیمار است و هم اکنون در حال اصلاح آنها هستیم.

 

بیشتر بخوانید:

عقب ماندگی صنعت تاوان مدیران ناکارآمد و رانت یا تحریم؟

لابی ها مانع استیضاح وزرای ناکارآمد شد / 5 وزیر در نوبت استیضاح

استیضاح وزرای مرتبط به قیمت ها دوباره کلید خورد / وزیر صنعت و کشاورزی دوباره در آستانه استیضاح هستند

سه دلیل استیضاح کنندگان وزیر صنعت/ نابسامانی قیمت کالاها و مشکلات بازار خودرو جدی است

 

او افزود: نمایندگان استیضاح کننده، نامه را برای هیات رئیسه مجلس ارسال می کنند و بعد از تایید نامه ظرف مدت ده روز جلسه استیضاح وزیر صنعت برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری موج، به تازگی شورای رقابت با تایید وزیر صنعت، معدن و تجارت قیمت خودرو را 30 درصد گران کردند و همین مساله منجر به نوسانات تورمی در بازار آزاد خودرو شده است، از این رو نمایندگان مجلس معتقدند که این وزارتخانه سیاست های درستی را درباره کنترل بازار اجرا نکرده از این رو وزیر باید استیضاح شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه