English

قاضی پور در گفتگو با موج:

امکان استیضاح وزیر صنعت وجود ندارد

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: نمایندگان مجلس دهم فرصتی برای استیضاح وزیر صنعت ندارند.

امکان استیضاح وزیر صنعت وجود ندارد

نادر قاضی پور عضو فراکسیون ولایی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به استیضاح وزیر صنعت در مجلس، اظهار داشت: استیضاح آقای رحمانی از سوی کمیسیون اصل 90 مطرح شده است.

وی با بیان اینکه امکان استیضاح وزیر صنعت وجود ندارد، ادامه داد: عمر مجلس دهم تقریبا به پایان رسیده لذا نمایندگان فرصتی برای بررسی این موضوع ندارند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسات پایانی کمیسیون ها طی روز های اخیر، گفت: امروز  بعد از ظهر هم جلسه پایانی کمیسیون صنایع و معادن برگزار خواهد شد بنابراین کمیسیونی وجود نخواهد داشت که این استیضاح را بررسی و مطرح کند.

چندی پیش عبدالله رضیان عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس در گفتگو با موج اظهار داشت: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد افزایش قیمت خودرو هستیم و به نظر می رسد که وزارت صنعت هیچ برنامه و حتی انگیزه ای برای کنترل قیمت خودرو ندارد.

وی گفت: در مجلس زمزمه های بسیاری در میان نمایندگان برای استیضاح وزیر صنعت شنیده می شود. 

به گزارش موج، گرانی افسارگسیخته خودرو که آن را بی‌ارتباط با باندهای سازمان‌یافته و انحصارکنندگان قطعات خودرو نمی‌دانند، زمینه احضار وزیر صمت به مجلس و آغاز فرایند استیضاح وی را فراهم خواهد کرد چه آنکه منتخبان مجلس یازدهم صراحتاً اعلام کرده اند با قدرت از حقوق مردم دفاع خواهند کرد و مماشاتی با دولت نخواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه