English

سرهنگ جهانگیر کریمی:

آماده باش نیروهای انتظامی برای برقراری نظم و امنیت شب چهارشنبه آخر سال

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از آماده باش نیروهای انتظامی این فرماندهی برای برقراری نظم و امنیت شب چهارشنبه آخر سال خبر داد.

آماده باش نیروهای انتظامی برای برقراری نظم و امنیت شب چهارشنبه آخر سال

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ جهانگیرکریمی در برنامه زنده تلویزیونی "صبحونه" سیمای مرکز اصفهان گفت: شب چهارشنبه آخر سال در آداب و رسوم گذشتگان ما یک شب به یاد ماندنی و شبی همراه با شور و نشاط و آمادگی برای ورود به سال جدید بود اما این روزها با تحریف این سنت دیرینه و پسندیده ما ایرانیان که با ورود مواد آتش زا و منفجره همراه شده شبی تلخ و پرحادثه را رقم زده است.

وی افزود: آمارها نشان می دهد که ۹۰ درصد کسانی که خودشان یا درحال تولید و یا در حال استفاده از مواد محترقه هستند دچار آسیب می شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه بیشتر آسیب دیدگاه حوادث شب چهارشنبه آخر سال کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال هستند گفت: از خانواده ها انتظار داریم که بیشتر از همیشه مراقب فرزندان خود باشند.

سرهنگ کریمی از آماده باش نیروهای انتظامی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برای برقراری نظم و امنیت شب چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: پلیس با آمادگی کامل در این شب در کنار مردم است تا این شب را بدون حادثه و با آرامش سپری کرده و با شادی و نشاط دو چندان وارد سال جدید شوند.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه پلیس با شادی مردم مخالف نیست اما برهم زدن امنیت را نیز بر نمی تابد اظهار داشت: طی هماهنگی های صورت گرفته با مرجع قضائی با کسانی برای مردم و کسبه و بیماران بیمارستان ها و ...مزاحمت ایجاد کنند و با ایجاد آلودگی صوتی و پرتاب ترقه و ایجاد راه بندان بخواهند آسایش مردم را سلب کنند برخورد قانونی صورت می گیرد و افرادی که در این شب دستگیر شوند تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت پلیس خواهند بود.

این مقام انتظامی گفت: همچنین اگر از خودرو یا موتورسیکلتی مواد محترقه و آتش زا به بیرون پرتاب شود این وسایل نقلیه نیز توقیف شده و تا پایان تعطیلات در توقیف پلیس خواهند بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خاتمه از اعمال محدودیت های مقطعی در برخی از نقاط شهر اصفهان و ورودی ها و خروجی های شهر اصفهان خبر داد و گفت: به دلیل اینکه امکان دارد در ساعات غروب و شب چهارشنبه آخر سال با موج ترافیک در این مناطق باشیم ممکن است محدودیت های ترافیکی به صورت مقطعی برقرار شود که از شهروندان می خواهیم زمان سفر خود را مدیریت کنند تا با مشکل مواجه نشوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه