English

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد؛

بازداشت برهم زنندگان امنیت چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات نوروز

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: پلیس با شادی و نشاط مردم در شب چهارشنبه آخر سال مخالفتی ندارد اما بر خط قرمز بودن امنیت مردم تاکید دارد و به همین جهت برهم زنندگان نظم و امنیت در شب چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت پلیس خواهند بود.

بازداشت برهم زنندگان امنیت چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات نوروز

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، در این اطلاعیه آمده است:« شب چهارشبه آخرسال در رسوم گذشتگان ایرانیان یکی از شب های خاطره انگیزه و آمادگی با شور و نشاط برای ورود به نوروز و سال جدید بوده است اما این شب با سؤ استفاده افراد سودجو و فرصت طلب که اقدام به تولید و فروش مواد محترقه و ترقه های دست ساز می کنند حوادث ناگواری را به ویژه برای کودکان و نوجوانان، افراد سالمند و زنان باردار رقم زده و باعث سلب آسایش شهروندان شده است.

همچنین استفاده از این مواد درطول سال های گذشته مواردی از جمله جان باختن افراد، قطع عضو و سوختگی های شدید را نیز به همراه داشته است. از این رو پلیس همواره اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای خود را به منظور انتظام بخشی این شب در دستور کار قرار داده و با عاملان و مسببان بروز حوادث چهارشنبه آخر سال برخورد قانونی را انجام داده است.

براین اساس به اطلاع عموم مردم می رساند برابر هماهنگی های قضائی با برهم زنندگان نظم و امنیت و کسانی که با سد معبر، پرتاب ترقه در مکان های عمومی و.. موجب سلب آسایش عمومی در شب چهارشنبه آخر سال شوند برخورد قانونی می کند و در صورت دستگیری، این افراد تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت پلیس خواهند بود.

بدیهی است پلیس هیچگونه مخالفتی با شادی مردم در این شب ندارد و در صورت برگزاری مراسم های سنتی در سطح محلات امنیت این مراسم ها را تامین می کند اما قطعاً هنجارشکنی ، بی نظمی و نا امنی را خط قرمز خود می داند و در این خصوص از خانواده ها انتظار می رود بیش از پیش مراقب فرزندان خود بوده و از مردم هم می خواهیم هرگونه خرید و فروش و اقدامات مجرمانه برهم زننده امنیت را از طریق شماره تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند تا انشاء الله با مشارکت هم شبی بی حادثه را طی کرده و با شادی و نشاط دو چندان به استقبال سال نو برویم.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه