English

طی ۹ ماهه امسال؛

۷۸ کیلومتر روکش آسفالت تقویتی در راه‌های شریانی استان قزوین اجرا شد

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از اجرای روکش آسفالت تقویتی در ۷۸ کیلومتر از راه های شریانی این استان طی ۹ ماهه امسال خبر داد.

۷۸ کیلومتر روکش آسفالت تقویتی در راه‌های شریانی استان قزوین اجرا شد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، جبار قهاری رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: این میزان آسفالت تقویتی در راستای ارتقای ایمنی و افزایش طول عمر جاده در راه های شریانی کریدوری وغیر کریدوری شامل آزادراه قزوین-زنجان، قزوین-آبیک، قزوین-شامی‌شاپ، قزوین-بوئین‌زهرا-ساوه، آزادراه و محور قدیم قزوین-رشت، رحیم‌آباد-دانسفهان-بوئین‌زهرا-اشتهارد، قزوین-الموت و مسیر دانسفهان-تاکستان-شامی‌شاپ-ابهر اجرا شده است.

وی اضافه کرد: اقدامات مربوط به نگه داری راه ها با هدف ارتقای ایمنی سفرهای جاده ای و کاهش استهلاک خودروها در سه بخش شامل لکه گیری و درزگیری، روکش آسفالت تقویتی و عملیات آسفالت حفاظتی رویه راه‌ها انجام می شود.

قهاری در ادامه از انجام ۷۲کیلومتر عملیات آسفالت حفاظتی در محورهای استان طی این مدت خبر داد و گفت: آسفالت حفاظتی نوعی از آسفالت است که به منظور حفظ کیفیت و بهسازی رویه های موجود آسفالت انجام و با به تاخیرانداختن فرسودگی و خرابی رویه راهها نقش زیادی در کاهش هزینه های نگهداری راه دارد.

وی با اشاره به نوع و میزان آسفالت حفاظتی اجرا شده گفت: عملیات اجرا شده شامل ۳۳کیلومتر فوگ‌سیل، ۱۲.۵کیلومتر اسلاری سیل و. ۳۶.۵ کیلومتر میکروسرفیسینگ بوده است.

قهاری افزود: اقدامات این اداره کل در بخش لکه گیری راه های شریانی نیز در سطح ۸۰ کیلومتر از راه های شریانی انجام و ۵۵هزار و ۷۵۰ تن آسفالت برای آن مصرف شده است.

استان قزوین دارای ۶هزار و ۷۰۵کیلومتر راه شامل هزار و ۳۷۲کیلومتر راه شریانی و ۵هزار و ۳۳۲ کیلومتر راه روستایی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه