English

بازسازی سه هزار و ۵۰۰ مترمربع از معابر ناحیه عظیمیه

محمد ابراهیم عصارزاده، مدیر شهرداری منطقه سه قزوین عنوان کرد: با هدف تسهیل در تردد شهروندان، دی ماه امسال سه هزار و ۵۰۰ مترمربع از معابر ناحیه عظیمیه لکه گیری و روکش آسفالت شدند.

بازسازی  سه هزار و ۵۰۰ مترمربع از معابر ناحیه عظیمیه

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، مدیر شهرداری منطقه سه قزوین، محمد ابراهیم عصارزاده ضمن تشریح اهم فعالیت‌های انجام شده در ناحیه عظیمیه اظهار کرد: در مدت دی ماه سال جاری ۴۵ مترمربع پیاده‌روسازی آسفالت در سطح معابر ناحیه عظیمیه با هدف تردد آسان شهروندان انجام شده است.

ناحیه شهری عظیمیه

وی بیان کرد: از جمله پروژه‌های مهم ناحیه عظیمیه می‌توان به ساخت پارک جیبی این ناحیه با مساحت ۷۸۰ مترمربع اشاره کرد که به منظور افزایش سرانه فضای سبز و ایجاد محیطی بانشاط برای شهروندان در دستور کار است.

عصارزاده در ادامه تصریح کرد: دی ماه امسال براساس آمارها سه هزار و ۵۰۰ مترمربع از معابر ناحیه عظیمیه از جمله خیابان دوکوهه با همکاری سازمان عمران شهرداری قزوین لکه گیری و روکش آسفالت شدند.

محمد ابراهیم عصارزاده در پایان یاداور شد: از پروژه های مهم در این ناحیه میتوان به تعریض، زیرسازی و آسفالت جاده اسماعیل‌آباد با هدف سهولت در تردد شهروندان، ایمن‌سازی و جلوگیری از تصادفات، اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی