English

نعمت الله حسین زاده :

عطر بهار نارنج درجیرفت می پیچد

شهردارجیرفت گفت : شهرستان جیرفت بعنوان گلخانه طبیعی شناخته شده است از این رو بایست شهرما از نظر سرسبزی نماد این گلخانه طبیعی باشد واین امر مشارکت شهروندان را در حفظ و نگهداری فضای سبز میطلبد.

عطر بهار نارنج درجیرفت می پیچد

به گزارش خبرگزاری موج کرمان، نعمت الله حسین زاده، شهردار جیرفت درخصوص کاشت نهال درخت نارنج در سطح شهر به خبرنگار موج گفت : شهرداری جیرفت با توجه به تاکید سال گذشته رهبر معظم انقلاب بر کشت درختان میوه اقدام به کاشت نهال نارنج در سطح شهر نموده ومجموعه شهرداری جیرفت در راستای ایجاد فضای سبز برای شهروندان تلاش میکنند.

وی گفت: توسعه فضای سبز ، ڪاشت درخت و ایجاد محیطی نشاط بخش یڪی از ضروریات مهم در زندگی است.

شهردارجیرفت گفت: فضای سبز شهری  از مولفه های مهم نشاط ، شادابی و عاملی مهم در  افزایش زیبایی ومنظرشهری  است و مشارکت شهروندان، نقش بسزایی در حفظ کیفیت های فضای سبز شهر دارد.

حسین زاده بابیان اهمیت فضای سبز و در راستای ارتقای سرانه فضای سبز ، روند توسعه فضای سبز رو به افزایش است یادآور شد تاڪنون  پارڪهای محله ای و بوستانهای متعددی عملیات اجرایی آنها تمام وتعدادی بزودی به بهره برداری می رسد.

وی با ابراز تاسف از رفتار تعدادمعدودی از افراد ڪه به تخریب فضای سبز شهر پرداخته وگل ونهال را از بلوارها وپارڪها برای استفاده شخصی جابجاڪرده اند گفت:فضای سبز شهر مانند حیاط منزل هر شخص می باشد وباید در حفظ آن ڪوشا باشیم.

شهردارجیرفت  یادآورشد:شهروندان در حفظ و نگهداری فضای سبز کوشا ودر صورتیکه نیاز به نهال دارند به نهالستان شهرداری مراجعه نمایند.

 وی تصریح کرد: در صدد هستیم تا پایان سال نسبت به کاشت درخت نارنج با توجه به اینکه این درخت نماد این شهر میباشد حدود ۱۰هزار اصله درخت در فضاهای سبز شهرداری کاشته شود

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی