English

در حین گشت و کنترل صورت گرفت؛

دستگیری ۵ متخلف شکار و صید در سه شهر مازندران

مأموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل در شهرهای آمل، ساری و بهشهر 5 متخلف شکار و صید را به همراه یک قبضه سلاح، لاشه بیش از 60 قطعه موجودات دریایی از جمله لابستر، خرچنگ و هشت پا، لاشه یک طاقه قرقاول، تاکسیدرمی یک طاقه قرقاول خزری، یک قطعه سهره طلایی و دو رشته تور ماهیگیری سالیک دستگیر کردند.

دستگیری 5 متخلف شکار و صید در سه شهر مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مأموران یگان حفاظت محیط زیست آمل طی گشت و کنترل در منطقه کوهستانی آب اسک لاریجان و منطقه چلاو دو صیاد غیرمجاز به همراه دو رشته تور ماهیگیری سالیک، ادوات ماهیگیری و تاکسیدرمی یک طاقه قرقاول خزری کشف و ضبط کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست آمل با همکاری مأموران نیروی انتظامی و مأموران واحد نظارت بر اماکن عمومی شهرستان آمل حین پایش واحدهای صنفی در حوزه استحفاظی این شهرستان یک واحد صنفی متخلف را شناسایی و لاشه موجودات دریایی همچون 30 قطعه لابستر، 30 قطعه خرچنگ و 3 قطعه هشت پا  کشف و ضبط کردند.

در ساری مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در محیط بانی هولا حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی یک متخلف را که اقدام به صید غیرمجاز سهره طلایی کرده بود را دستگیر کردند.

در مأموریت دیگری، مأموران پناهگاه حیات وحش سمسکنده حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی 5 رشته دام هوایی را جمع آوری کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بهشهر در محیط بانی بیشه بنه حین گشت و کنترل درحوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو مشکوک برخورد کرده و پس از تحت نظر گرفتن خودرو و بازرسی آن یک قبضه سلاح و لاشه یک طاقه قرقاول کشف و ضبط کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه