English

توسط مأموران یگان حفاظت محیط زیست غرب مازندران صورت گرفت:

دستگیری ۱۸ متخلف شکار و صید در مازندران

مأموران یگان حفاظت محیط زیست طی یک هفته گذشته حین گشت و کنترل در شهرهای نوشهر، محمودآباد، آمل و بابل 18 متخلف شکار و صید را دستگیر کردند.

دستگیری 18 متخلف شکار و صید در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مأموران یگان حفاظت محیط زیست نوشهر با دریافت اخباری مبنی بر مشاهده شکارچی غیرمجاز در منطقه فیروزآباد کجور در منطقه حفاظت‌ شده البرز مرکزی گشت های متعددی در منطقه انجام و شکارچی متخلف که بومی منطقه بود، از دست محیط بانان متواری می شد.

در نهایت محیط بانان با داشتن حکم قضایی مخفیگاه متخلف را بازرسی که بقایای از لاشه یک رأس مرال، یک رأس شوکا و یک رأس بز کوهی کشف و ضبط کردند.

در محمود آباد مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی شکارچیان غیرمجاز به همراه  6 قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست آمل با همکاری مأموران نیروی انتظامی حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی منطقه دابودشت و منطقه جنگلی ماهان، دابودشت و رودخانه گرمرودبخش دشت سر، از هفت شکارچی غیرمجاز 6 قبضه سلاح شکاری، لاشه 17 قطعه پرنده و تعدادی فشنگ کشف و ضبط و یک صیاد غیرمجاز را به همراه 21 قطعه ماهی و یک رشته دام دستگیر کردند.

همچنین در این مأموریت ها مأموران یگان حفاظت محیط زیست آمل 15 رشته دام هوایی جمع آوری و هفت پرنده گرفتار در دام هوایی رهاسازی کردند.

در بابل مأموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت زنی در مناطق جنگلی این شهرستان از شکارچیان غیرمجاز سه قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

متخلفان شکار و صید با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه