English

از سوی مأموران حفاظت محیط زیست صورت گرفت:

دستگیری متخلفان شکار و صید در چند شهر مازندران

مأموران یگان حفاظت محیط زیست استان مازندران طی 10 روز گذشته حین گشت و کنترل در شهرهای چالوس، آمل، بابل، کیاسر، ساری و پارک ملی پابند متخلفان شکار و صید را دستگیر کردند.

دستگیری متخلفان شکار و صید در چند شهر مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، بر اساس گزارشات مردمی در شهرستان چالوس مبنی بر حضور شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده 10 درصد جنگلی چهارباغ، مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان بلافاصله به منطقه اعزام و اقدام به کمین در مسیر راه های خروجی منطقه کرده و پس از مدتی توقف و انجام گشت و کنترل شبانه مسیر منتهی به شکارگاه، لاشه یک رأس کل وحشی کشف و ضبط و شکارچیان غیرمجاز نیز با استفاده از تاریکی شب از منطقه متواری شدند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست آمل طی چند روز گشت و کنترل درحوزه استحفاظی ( رودخانه گرمرود بخش دشتسر، منطقه کوهستانی نیاک و آب اسک بخش لاریجان و محور هراز) 12 صیاد غیرمجاز را به همراه 47 قطعه ماهی، هشت دستگاه لَنسر و پنج رشته دام ماهیگیری دستگیر کردند.

در بابل مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان شکارچیان غیرمجاز را به همراه دو قبضه سلاح شکاری دستگیر و در مأموریت دیگری در مسیر رودخانه بابلرود از صیادان غیرمجاز 3 رشته تور ماهیگیری (سالیک) کشف و ضبط کردند.

مأموران یگان حفاظت پارک ملی کیاسر حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی یک متخلف را به همراه یک قبضه سلاح شکاری قاچاق دستگیرکردند.

در ساری مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت زنی در روستای امره یک متخلف را به همراه یک قبضه سلاح شکاری قاچاق دستگیر و از صیادان غیر مجاز 5 رشته تور ماهیگیری کشف وضبط کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی پابند حین گشت زنی در حوزه استحفاظی یک شکارچی غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری قاچاق و تعدادی فشنگ دستگیر کردند.

متخلفان شکار و صید باتشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه