English

حین گشت و کنترل صورت گرفت:

دستگیری ۲۱ شکارچی غیرمجاز در مازندران

مأموران یگان حفاظت محیط زیست استان حین گشت و کنترل در شهرهای چالوس، نوشهر، آمل، بابل، میاندورود و بهشهر 21 شکارچی غیرمجاز را به همراه 19 قبضه سلاح شکای، لاشه یک رأس کل وحشی، دو رأس گراز، مقداری گوشت بزکوهی، شوکا، گراز، یک طاقه قرقاول و لاشه بیش از 50 قطعه پرنده دستگیر کردند.

دستگیری 21 شکارچی غیرمجاز در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مأموران یگان حفاظت محیط زیست چالوس حین گشت و کنترل در منطقه هریجان واقع در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی شمالی دو شکارچی غیرمجاز را که اقدام به شکار یک رأس کل وحشی کرده بودند را دستگیر کردند.

در کلاردشت مأموران یگان حفاظت محیط زیست با همکاری مأموران نیروی انتظامی این شهرستان سه شکارچی غیرمجاز را به همراه 3 قبضه سلاح شکاری و لاشه دو رأس گراز وحشی دستگیر کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست نوشهر با همکاری مأموران نیروی انتظامی باداشتن حکم قضایی منزل یک متخلف را بازدید و 2 قبضه سلاح شکاری، تعدادی فشنگ به همراه اجزاء حیوانات شکار شده شامل شاخ یک رأس بزکوهی، شاخ یک رأس مرال، شاخ یک رأس شوکا، مقداری از گوشت بزکوهی، شوکا، گراز ، 2 قطعه غاز، 4 قطعه اردک وحشی کشف و ضبط کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست آمل حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی منطقه دابودشت، لهر و گلاز و آبگرم بخش لاریجان 9 شکارچی غیرمجاز را به همراه 8 قبضه سلاح شکاری، تعدادی فشنگ، لاشه 44 قطعه پرنده و مقداری گوشت خوک دستگیر کردند.

در ادامه مأموریت، مأموران یگان 28 رشته دام هوایی مخصوص صید پرندگان جمع آوری و 2 قطعه چنگر و خوتکا و یک قطعه آبچیلک رهاسازی کردند.

در بابل، مأموران یگان حفاظت محیط زیست محیط بانی بندپی حین گشت و کنترل در منطقه جنگلی یک شکارچی غیرمجاز را به همراه 1 قبضه سلاح دستگیر کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست میاندورود در پناهگاه حیات وحش دشت ناز حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از یک متخلف 1 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، تعدادی فشنگ و لاشه دو قطعه کبوتر کشف و ضبط کردند.

در بهشهر مأموران یگان حفاظت محیط زیست بهشهر طی دو مأموریت حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی با همکاری مأموران نیروی انتظامی چهارشکارچی غیرمجاز را به همراه 4 قبضه سلاح شکاری، لاشه یک طاقه قرقاول، یک تخته پوست شوکا، مقدار زیادی گوشت گراز و تعدادی فشنگ دستگیر کردند.

متخلفان نیز با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه