English

حین گشت و کنترل صورت گرفت:

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در چهار شهر مازندران

مأموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل در شهرهای نوشهر، آمل، ساری، میاندورد و پارک ملی پابند 12 شکارچی غیرمجاز را به همراه11 قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در چهار شهر مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، در نوشهر مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و کنترل شبانه در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی یک شکارچی غیر مجاز به همراه 1 قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست آمل طی چند روز حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی دابودشت ومنطقه جنگلی رزکه هشت شکارچی غیرمجاز را به همراه 7 قبضه سلاح شکاری، پوست سر و شاخ یک رأس شوکا تازه شکار شده و سایر ادوات شکار دستگیر و در ادامه این مأموریت ها 37 رشته دام هوایی را جمع آوری کردند.

در ساری مأموران یگان حفاظت محیط زیست این  شهرستان در محیط بانی هولار حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی یک شکارچی غیرمجاز را به همراه 1 قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ دستگیر کردند.

مأموران یگان  حفاظت محیط زیست میاندورود در پناهگاه حیات وحش دشت ناز حین گشت و کنترل در اطراف روستای مرسم از یک شکارچی غیرمجاز 1 قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ کشف و ضبط کردند.    

مأموران پارک ملی پابند با همکاری مأموران نیروی انتظامی باداشتن حکم قضایی منزل یک متخلف را بازرسی و یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ کشف و ضبط کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه