English

در ۶ شهر مازندران انجام شد:

دستگیری متخلفان شکار و صید در ۶ شهر مازندران

​مأموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل در شهرهای نور، فریدونکنار، آمل، بابل، میاندورود و بهشهر متخلفان شکار و صید را به همراه 21 قبضه سلاح شکاری، مقداری گوشت شوکا و بیش از 200 قطعه ماهی دستگیر کردند.

دستگیری متخلفان شکار و صید در 6 شهر مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، در شهرستان نور مأموران یگان حفاظت محیط زیست (محیط بانی بلده) حین گشت و کنترل شبانه در حوزه استحفاظی یک متخلف را به همراه 8 قطعه ماهی و یک رشته سالیک دستگیر کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست فریدونکنار حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از شکارچیان غیرمجاز 4 قبضه سلاح شکاری ، یک قطعه خوتکا ابرو سفید و یک قطعه سار معمولی کشف و ضبط کردند.

در آمل مأموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل در منطقه دابودشت، چلاو و منطقه جنگلی پرن 9 شکارچی غیرمجاز را به همراه 9 قبضه سلاح شکاری، تعدادی فشنگ و مقداری گوشت شوکا دستگیر کردند.

در مأموریت دیگری مأموران یگان یک صیاد غیرمجاز به همراه یک دستگاه قلاب ماهیگیری لانسر و 10 قطعه ماهی در رودخانه گرمرودبخش دشت سر دستگیر کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست بابل طی چند روز حین گشت  و کنترل در حوزه استحفاظی از شش شکارچی غیرمجاز 6 قبضه سلاح شکاری و لاشه یک قطعه پرنده کشف و ضبط کردند.

مأموران پناهگاه حیات وحش دشت ناز شهرستان میاندورود حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی در رودخانه تجن محدوده پنبه چوله از دو صیاد متخلف 230 قطعه ماهی کپور کشف و ضبط کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست بهشهر (هزارجریب) حین گشت و کنترل در منطقه سفیدچاه باچند نفر متخلف مواجهه که پس از بازرسی خودرو 2 قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

متخلفان شکار و صید با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه