English

مهدی دوستی در همایش «مرز تماس»؛

جایگاه تکریم ارباب رجوع تنزل پیدا کرده/مردم ولی نعمت ما هستند

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه برگزاری چنین همایشی‌هایی با هدف تکریم ارباب رجوع، شروع یک حرکت برای رسیدن به مکانیسم مناسب است عنوان کرد: تکریم و احترام به ارباب رجوع جایگاه پائینی پیدا کرده است.

جایگاه تکریم ارباب رجوع تنزل پیدا کرده/مردم ولی نعمت ما هستند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در همایش «مرز تماس» گفت: باید نظارت و ساز و کار در هر نهادی مشخص باشد و مدیران باید این مکانیسم را با مشارکت و جمع بندی فراهم کنند تا پایه هرگونه تحول، توسعه و تغییر بر پایه تبادل نظر و گفتگو را فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری چنین همایشی‌هایی با هدف تکریم ارباب رجوع، شروع یک حرکت برای رسیدن به مکانیسم مناسب است عنوان کرد: تکریم و احترام به ارباب رجوع جایگاه پائینی پیدا کرده و باید در نظر داشته باشیم که مردم ولی نعمت های ما هستند.

دوستی در ادامه اظهار داشت: در دستگاه های دولتی به طور مثال جهاد کشاورزی 25درصد افراد شاغل در این اداره در مرز تماس با ارباب رجوع قرار دارند و خدمات ارائه می‌کنند که این شیوه و کیفیت خدمات دولتی را تعیین خواهد کرد.

وی با بیان اینکه از مدیران دستگاه های دولتی دعوت می‌کنم که در این حوزه کمک کنند تا برای اصلاح فرآیندها بتوانیم مشاور دریافت کنیم و هزینه خواهیم کرد گفت: اما عملا به صورت کتاب یا پایان نامه در کتابخانه استانداری خاک می خورد.

استاندار هرمزگان عنوان کرد: کارکنان اداراتی که در مرز تماس قرار دارند، در خصوص ارائه خدمات بهتر و الکترونیک به استانداری پیشنهاد ارائه کنند.

وی با اشاره به اینکه قبول داریم در دوران شیوع بیماری کرونا خدمات کاهش پیدا کرده است، گفت: باید در راستای خدمت به مردم استان اقدامات بهتر و جدیدی انجام شود.

دوستی تصریح کرد: باید این موضوع را هم مدنظر داشت که وقتی فردی در این گرمای طاقت فرسای استان به اداره ای مراجعه می کند و با عدم حضور کارمندی مواجه می‌شود ناراحت شود؛ شرایط کنونی ارائه خدمات در هرمزگان آن‌گونه که انعکاس داده میشود هم بد نیست اما باید بتوانیم تلاش خودمان را برای ارائه خدمات بهتر افزایش دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه