English

در گفت‌وگوی اختصاصی با موج عنوان شد؛

سلب عضویت عضو متواری شورای شهر درگهان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان از سلب عضویت یکی از اعضای شورای شهر درگهان به دلیل حکم کیفری خبر داد و گفت: شهردار درگهان استعفای خود را تقدیم اعضای شورا کرده‌اند اما جلسات شورا به دلیل اینکه اعضا به حدنصاب نمی‌رسند، تشکیل نشده است.

سلب عضویت عضو متواری شورای شهر درگهان

به گزارش خبرگزاری موج، «رضا مدرس» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار موج در رابطه با سرنوشت عضو متواری شورای شهر درگهان بیان داشت: یکی از اعضای شورای اسلامی شهر درگهان حکم کیفری داشت که برای بررسی آن بعد از تشکیل شورای شهر، هیئت حل اختلاف برگزار کردیم.
وی با بیان اینکه تا قبل از تشکیل شورا امکان برگزاری هیئت حل اختلاف وجود ندارد، ادامه داد: شورای شهر درگهان در اواسط شهریورماه تشکیل شد که بلافاصله بعد از آن پرونده به استان ارجاع یافت و بررسی‌های دبیرخانه‌ای انجام گرفت و درنهایت پرونده به شورای حل اختلاف فرستاده و رای بر سلب عضو مذکور داده شد.
مدرس با بیان اینکه حکم عزل به فرمانداری نیز ابلاغ شده است، گفت: البته این عضو می‌تواند به شورای حل اختلاف مرکزی و دیوان عدالت کشوری شکایت کند چراکه امکان تجدیدنظر وجود دارد با این ‌حال موضوع درگهان تعیین تکلیف شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان در رابطه با وضعیت شهردار این شهر نیز اضافه کرد: شهردار درگهان استعفای خود را تقدیم اعضای شورا کرده است اما جلسات شورا به دلیل اینکه اعضا به حدنصاب نمی‌رسند، تشکیل نشده است.
وی تصریح کرد: طبق قانون به هر دلیلی هر یک از اعضای شورا دو ماه در جلسات شرکت نکنند، باید از اعضای علی‌البدل برای جلسات دعوت به عمل آید، البته هنوز این بازه زمانی به اتمام نرسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه