English

انجام اقدامات لازم برای جلوگیری از جاری شدن سیل در هرمزگان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان از انجام اقدامات و پیش بینی های لازم برای جلوگیری از جاری شدن سیل و آب‌گرفتگی منازل و معابر در استان هرمزگان خبر داد.

انجام اقدامات لازم برای جلوگیری از جاری شدن سیل در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رضا مدرس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان در نشست بررسی مسائل مرتبط با پروژه‌های هدایت آب های سطحی در شهر بندرعباس، اجرای پروژه‌های هدایت آب‌های سطحی برای مهار سیل در هرمزگان را لازم و ضروری دانست و افزود: برای اجرای طرح هدایت آب‌های سطحی در بندرعباس اقدام‌هایی از سوی شهرداری صورت گرفته و برای اتمام آن به همکاری همه دستگاه های مربوطه نیاز است.

وی ادامه داد: همچنین در این راستا ترفیع و بدنه سازی خور( معبر عبور آب) سجادیه در بلوار امام حسین(ع)، بدنه سازی و اجرای کانال بلوار طلاییه بعد از زیرگذر ابوموسی به سمت شمال، اجرای کانال از پارک آکواریوم تا پل جهان بار، اجرای کانال بلوار دانشمند تا دریا، اجرای کانال محله مینابی ها، اجرای کانال در کوچه مهیار ۲۴، اصلاح و رفع ایراد کانال های چهارراه فاطمیه، اجرای کانال خیابان ناصر منتهی به خور گورسوزان، اجرای کانال خیابان تابدار روبه‌روی سید مظفر در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با بیان اینکه اجرای کانال دفع آب‌های سطحی در شهرک پیامبراعظم (ص) به ۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد، با تاکید بر شناسایی مناطق بحرانی در سطح شهر بندرعباس، اظهارداشت: در راستای پیشگیری از آبگرفتگی معابر، لایروبی و پاکسازی آبراه‌های فصلی، کانال های هدایت آب، جداول و شبکه های آبرفتی در حال انجام است.

مدرس یاد آور شد:کانال دفع آب‌های سطحی در رسالت جنوبی از میدان پرستار تا دریا به متراژ ۷۰۰ متر، کانال خیابان کار در بلوار ساحلی، ترفیع و بدنه سازی خور کشاورز و اتصال به منهول های GRP، اصلاح و  بدنه سازی کانال اوقاف واقع در بلوار شهید مصطفی خمینی، اجرا شده است.

وی اضافه کرد: پس از برگزاری مناقصه، اجرای کانال از خیابان اتوبوسرانی تا خور سهند به طول هزار و ۲۰۰متر، اجرای کانال از بیمارستان‌خاتم تا خور شیلات به طول هزار و ۱۵۰ متر  ، اجرای کانال کنار مسجد حمزه تا کانال ۲۲ بهمن ، اجرای کانال چهارراه مطهری به سمت فرمانداری و اجرای کانال در محله اسلام آباد، به زودی آغاز خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه